Alla inlägg under mars 2013

Av Aziza - 31 mars 2013 22:20

Precis duschat och avnjuter lite god frukt just nu :) Min fina tjej har somnat gott här i soffan ;)
Fick en förfrågan om bonusar som jag skrev om .. Det är ju mina pojkar .. Fast min man är mer som deras pappa än deras någonsin varit :/
Vill inte sitta och snacka om dem.. Men det finns skäl självklart till varför de inte är delaktiga i deras liv!

Från en sak till en annan C more kanal paket har prov visning hos oss .. Känns som jag fastnat på den:0 Skit bra play funktion med massa filmer:) Skulle vilja ha Viasat me!!
Men bra och ha när man tillbringar massa tid på golvet med lillan då hon slumrar :)
Imorgon blir de då sista påsklediga dagen och 1 April!!!

Ska ni blåsa nån där ute ?! Får se hur elak jag blir : P

Ska ta fram lammsteken nu från frysen ... Imorrn blir de Lammstek ala Per Moberg ;) Mmmm

Ha det fint och var snälla mot varandra <3 <3
Vid 00 börjar mina natt pass med min tjej ...

Sov gott <3

Av Aziza - 31 mars 2013 19:19

Vräkt i mig utav den goda tårtan :P !! Hann att sätta på min lilla tjej nått gulligt ... Så underbar du Är mitt hjärta !!!
Må Gud bevara dig <3

Mmm

Av Aziza - 31 mars 2013 18:14

Nog många rubriker som kommer att börja med Mmm då jag älskar massa gott i livet ;) Snart kommer min älskling från jobb och då blir det SMÖRGÅSTÅRTA :) Gissa om jag ska kränga !!!

Av Aziza - 31 mars 2013 18:00

Välkomna till min blogg =)

Efter att ha fått höra utav många "Magda du borde ha en blogg" Så här kommer den !!!

Orkar inte med Instagram utan har min facebook med den vanliga action som pågår där :P O nu detta kryp in för er som är lite så där extra sugna på att ha nått att läsa =)

 

Som admin över 2 mamma grupper på fejjan är det full rulle med alla mina fantastiskt fina medlemmar och andra admins =) Faktiskt ett stort intresse för mig att vara där inne med dem!


Är gift med en persisk man som är nått år yngre än mig och vi har gemsamt en flicka född på Lucia 2012 och 2 bonusar födda 2002,1997 !! 

Men jag älskar att skriva så detta ska jag nog ha tid med och samtidigt skriva av mig lite tankar o ideer kring allt som sker i min vardag och i mitt huvud ;)

Detta kommer även att vara som min bild dagbok över min dotters utveckling <3


Vi seeees

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards