Alla inlägg under april 2013

Av Aziza - 30 april 2013 21:30

Dukat fram goda chips :) Pepsi och godis ;)
Skönt o vara hemma igen efter den kalla blåsten som härja ute !! Så nu nattar jag min lilla tjej <3 Äter lite godis o bloggar lite!!
Många som är gravida runt mig.. O när jag ser en syskonvagn blir jag sugen känns lite som multitasking som passar mig .. Men samtidigt .. Tänk o ha två små som håller låda på nätterna :/
Fast jag är ju 32 nu så de finns inte så mycket mer tid känner jag .. Max 34 sen får de vara slut.. Helst innan 33 egentligen.. Men men.. Åh ..
Tänk om man visste hur de skulle bli liksom.. Då hade saken varit lättare.. Ser ingen tjusning i att inte veta ;)

Sen har ju Ayla sin förträngning som vi inte vet vad de kommer att ske med o då behövs jag ju på sjukhus då finns ingen tid o vara gravid o krämpor eller ha en bebis.. Många tankar ..

Samtidigt hade de varit praktiskt o köra race nu så är de klart liksom:0

Har ju en kille som ska bli 16 i Augusti och en kille som blir 11 i oktober och lilla Ayla som blir 1 år i december :) Vill ha en till innan vi stänger butiken! Många tankar o önskar jag hade nån att bolla de med som vet hur de ser ut hos oss ;) och för oss!! Snart har hon nog somnat då blir de lite BB 2011 :) hahaha!!! Den säsongen Gurkan var med :) Vi är nu på avsnittet 1 maj :)

Av Aziza - 30 april 2013 19:36

Jag älskar Langos :)
Most have på marknader :D Langosvagnen brukar vara bäst :)

Av Aziza - 30 april 2013 19:35

Lite mer tivoli och marknad för oss :)

Lite langos o lite brända mandlar mums!

Av Aziza - 30 april 2013 09:25

Är min flicka idag!!! O JAG KAN ÄNTLIGEN FÅ PÅ MIG MINA BYXOR SOM JAG HAFT INNAN !!! LYCKAN!!!!

Av Aziza - 30 april 2013 08:35

Rise n Shine!!!
Här har de varit mycket inatt :/ lillan har vaknat 4 ggr så man känner sig lite mörbultad. Men annars är de en bra morgon.. Ska in i duschen nu ;) Sen bada lillan o till bvc..

O lite tivoli och marknad ikväll :)

Skynda på !!

Önskar alla en fin Valborg <3

Av Aziza - 29 april 2013 21:40

Åhh nyss duschat och smort in mig med en utav mina favorit lotions <3
Föredrar faktiskt lotion istället för parfymerna..
Sitter längre och doftar överallt :)

Nu lägger jag mig för natten tills Lillan vaknar för mat i en himla väldoftande sfär :)

Natti natt

Av Aziza - 29 april 2013 21:11

Ska beställa ett sådant till Ayla :) Läst så mycket positivt om detta och ett väldigt naturligt sätt att lindra feber etc vid tand sprickning ... Kolla gärna in deras sida :)

Av Aziza - 29 april 2013 21:06

Ska beställa ett sådant till Ayla :) Läst så mycket positivt om detta och ett väldigt naturligt sätt att lindra feber etc vid tand sprickning ... Kolla gärna in deras sida :)

Ovido - Quiz & Flashcards