Alla inlägg under maj 2013

Av Aziza - 22 maj 2013 16:52

Så då är vi hemma från Stockholm och ett positivt möte där vi fick många svar på våra frågor kring vår flickas situation <3 Flygresan upp o ner gick jättebra!! Ayla var så duktig!! Sov o pratade o inget ont alls i öronen :)
Är totalt slut efter dessa dagar med alldeles för lite sömn o massa spänningar i kroppen. Längtar efter lugnet!! Ska strax iväg o hämta mina Skol böcker som är beställda så jag får plugga in nu dessa 2 dagar. Har inlämning den 25!
Ska även hämta paketet från Jollyroom!!!

Åh just de Ayla fick fina presenter:) Ett guld halsband med en berlock.. Onda ögat! O en guld ring med sten:) Min fina lilla Sessa!! Fick även en liten docka som sjunger på persiska och 2 klänningar :)

Sköt om er nu <3

Av Aziza - 18 maj 2013 22:26

<3 Haft en underbar dag hos mamma :) Ayla låg på en filt på gräset nästan hela dagen så nöjd :) Otroligt!! Vi grillade o åt lite Tapas o massa Glass till dessert.. Var så mysigt !!! Är så tacksam för varje dag vi har tillsammans <3
Håller på o mailar ang vagnen .. E helt kär måste ha!!! Mannen sa att jag kunde ju sälja min Mondial..jag bara näääää!! Eller jo? Huuummm... Jag vet inte...

Såg en bra skräckis med min man också Dark Skies :) Var najs!!!

Nu HÖG tid o sova :)

Natti!!!

:D

Av Aziza - 17 maj 2013 23:25

Provkört vagnen nu ... Vill ha den!! Baby Jogger Ciry Versa :) varit full rulle idag.. Stor städ.. Handling.. Stora killen sover borta.. Hoppas han sköter sig :)

Ska sova nu <3 Grillning imo hos mamma

Av Aziza - 17 maj 2013 09:22

Stor städat och badat lillan! Lämnat in svenska uppgifter bara provet kvar! Blev väldigt nöjd med mitt hår!! Nytt fräscht!! Kortare fast ändå långt!
Handlade åt Lilla Sessan .. På Jollyrooom .. Blev ett parasoll till vagnen.. Uv dräkt o keps och tält och gåstol:)

Hoppas hon kommer gilla det:) mammas Goa prinsessa!! Även börjat leta en mindre sittvagn åt henne som man kan ha med på resa och kortare promenader :)
Blivit kär i en ... Lägger upp bilder!!

Haft mens i 12 dagar.. O urunvägsinfektions besvär.. Hittade lite antibiotika jag hade hemma.. Så ska se om de hjälper tills imorgon.. Annars provar jag en annan sort jag har hemma ;)

Dax o duscha!!

Av Aziza - 15 maj 2013 10:47

Njuter av o få håret fixat :) Toning i just nu o sen mer klipp ... 10cm redan borta :) Nu ska vi snart tvätta ut håret o klippa upp det ;) Hoppas att jag kommer må bättre sen ...

Iallafall lite .. Så jag tar tag i mina studier :)

Av Aziza - 14 maj 2013 16:34

Tror jag slänger ihop lite 5 minuters kolor.. Innan jag ska ner o handla för sonens utflykt imorgon <3

Med lite sött kanske jag orkar läsa...

Av Aziza - 14 maj 2013 12:22

Då har jag lättat på mitt hjärta i min fantastiska mamma grupp <3

Känner mig dock lite nere och orolig inför allt som komma skall .. De är jobbigt att inte kunna ha kontroll över saker och ting ..

Ska sätta fart med maten ...

De blir Fisk med mandel och pressad potatis o sallad :)

Av Aziza - 14 maj 2013 08:02

Min flicka vakna 3 ggr inatt och jag blev väckt 22.20 då mannen kom in o la sig.. Sen låg jag o snurra i mer än en timme :( tröttsamt!

Står i tvättstugan nu .. Lagom less på de mesta!

Ovido - Quiz & Flashcards