Alla inlägg under november 2013

Av Aziza - 30 november 2013 20:29

Tyvärr ont i halsen och öm överallt fortfarande :( Men efter lite piller på morgonen o kaffe tog jag mig iväg med mamma och gjorde de som jag hade som mål .. Handlade på kapp Ahl och hm .. Mycket åt Ayla men även klappar till de andra :) blev en ny hemmadress till mig själv. Blev iallafall mycket fint !!

Sonen har bakat lite gott.. O jag ska ta mig lite piller och krypa till sängs ...

Känner mig nöjd! Mannen är på event i Köpenhamn och imorgon ska vi köra 2 timmar och skriva kontrakt på ett nytt hus till förmedlingen .. Så mamma ska vara här med barnen och bakat saffransbröd!!

Ska vara där 12 så vi måste dra 9.45

Av Aziza - 29 november 2013 15:09

Den är verkligen den intelligenta värktabletten.. Den tog bort svullnaden i halsen men på morgonen var de samma skit.. Öm o trött.. Orkar inte ens laga mat.. Då är de illa.. Gick iväg på kurator samtal för jag kände att jag måste.. Missat andra tider tidigare. Var iallafall ett bra möte och ska dit nästa fredag. Mannen hämtade mig därefter.. Tack o lov känner mig helt öm i kroppen.
Snart kommer mannen hem och vi ska äta pizza till middag :) Skönt! Om jag är bättre imorgon ska jag ut o handla med mamma.. Men vi får se hur de blir!
Ligger på filten med Ayla och hon leker bredvid <3 Fattar dock inte vem som smittat mig jag har ju inte tid med detta ..

Hörs senare

Av Aziza - 28 november 2013 22:05

Dammmit!!! Feber och ont ont överallt.. Vilket skit och varför nu.. Jag orkar inte..
Tagit Ipren och hoppas de försvinner ..
Fick roliga kommentaren att min man känner att han inte ens behöver fira jul.. O här vänder och vrider jag på varje krona för att de ska bli en fin högtid handlar julklappar i tid osv.. Glädje dödare känns de som:( men men .. Han har väl nån dålig dag vad vet jag.. Varit iväg på sjukan med Ayla o hon vägra gröt men smaka lite fruktpure:) Bättre än inget!
Ska sova nu för imorgon finns ingen tid o vara sjuk ska till min kurator vid 11 och de är viktigt!

Sov gott och kram

Av Aziza - 27 november 2013 22:40

Godnatt... Ont i halsen o mannen drar. 06 imorgon så jag måste upp 06.30 Godnatt

Av Aziza - 27 november 2013 13:03

Fick ju ett matschema på sjukhuset som jag ska följa med Ayla! Kan säga att på dagen funkar de 2 omgångar dröm Yoggi!! Men på natten går de ABSOLUT INTE.. Att bara ge vatten:/ hon galer o bråkar och igår var jag så slut att de sved i ögonen :( Jag orkar inte helt enkelt:(
Städade och tvättade och åkte på stor handling med Ayla o vagn.. Gick okej men va död!
Idag är mannen ledig så massa möten har bokats in och vara ledig betyder ju att massa annat måste bokas in som ombesiktningar osv.. De ger pengar såklart .. Men full rulle. :)

Skulle ta en tur med Ayla på stan men regnet vräker ner så ska snart fixa iordning middagen Mozarellafylld köttfärslimpa med sås o potatis :P tror de kommer bli en hit! Imorgon ska vi till sjukhuset igen för att återkoppla hur de gått med den nya mat rutinen.

Ringt Skatteverket för att få koll på läget .. Tillbaka 3 dec :/

Ringt fk oxå för att kolla upp med sjukersättningen o de väntar svar från min läkare ..

Nu måste jag ta Ayla igen!! Kaos fian!!!!

Av Aziza - 24 november 2013 21:33

Tvättat alla fönster och städat och satt upp ny inköpta gardiner och juögardinerna till köket har kommit upp:) jul dukar likaså.. Adventsljusstakar .. Så mysigt och fint :)

Haft fullt upp hela dagen så de blir o sova nu efter en ganska lugn kväll!!!

Imorgon blir de sjukhusbesök på Barn Lila för att få ordning på Ayla..

Godnatt !!

Mmm Clementine!!!

Ayla i mormors kundvagn!!'

Av Aziza - 23 november 2013 21:59

Så trött idag.. Kanske pga en tuff vecka ;) Ska sova nu iallafall!! Mannen är hemma och vi käka Take away Kina!! Himla gott!!
Vart o kollade på bilar .. Hoppas möjligheten snart kommer att nå oss o byta upp oss!!

Hoppas på en Ikea tur imorgon eller nått liknande.. Vill även köpa dammsugare ;)!

Får se vad ekonomin vill och tiden.. Ayla är riktigt jobbig ute så de är ingen kul! Iallafall ska tvätta fönster och hoppas på att bege mig ut sen!

Kram o sov gott!!

Vill medela att Sons of Anarchy avsnitt 11 den nya säsongen är grymt bra!!!!

Av Aziza - 22 november 2013 19:45

Jahapp...
Klickat hem lite fler julklappar.. Undrar om de hinner komma innan jul dock?!!
Saknar min man:( tråkigt utan honom här hemma!
Fast jag njuter utav min bebis här på golvet och äter lite godis!
Älskar sura S!! Mmm!!!

Väntar på att de ska bli dags att sova för min Sessa eller flytta henne till soffan så hon kan se på sitt och jag mitt typ;)

Imorgon tror jag även att min Lingon vecka startar.. De känns skönt! Vet att de låter knäppt men de är som ett bevis att allt är som de ska liksom.

Massa ljus är tända här hemma och jag får en känsla utav värme i min kropp .. Tacksam att jag har ett hem och barn som är vid livet och en man som älskar mig och en familj nära mig <3

Upsy Daisy men nu blir det soffan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards