Alla inlägg under december 2013

Av Aziza - 28 december 2013 14:22

Jag är så så kär <3

I Dig !!!

Min lilla Flicka!!!

Av Aziza - 28 december 2013 08:41

God morgon!!
Är i Stockholm och ligger i sängen och äter godis!! Perfekt så man vaknar och mår lite bättre;)
Så mycket huvudvärk :/ tror bestämt att inatt ska jag sänka värmen så blir de nog bättre.
Resan upp gick så så bra., Ayla trivs i sin stol!!!! Hon är nöjd.. Hon ser ut., hon sover i den:) Perfekt!!
Hon som alltid hatat att åka bil och bara skriker efter nån meter är ÄNTLIGEN lugn!

Igår var vi hos mannens kusin och åt middag och svågern med sina söner kom också dit. Så ungarna gick loss på riktigt;) G följde med kusinerna hem och sov där och idag ska vi köra Go Cart och jag ska se om jag orkar kolla i nån butiker under tiden.

Planerade lite nyårsmat med svärmor igår kväll och ikväll äter vi middag hemma med svärmor. Svärfar är i Alaska på en snabbis semester. Då han har butik har han typ aldrig ledigt stackarn!
Han kommer till oss efter nyår.

Snart dags för frukost och koffein YEEEEEEES!!!!

Av Aziza - 25 december 2013 20:10

Julafton var fin och lugn och mycket god mat samt väldigt fina presenter! Barnen blev väldigt nöjda och mamma och Pia också verkar de som.
Mannen gav mig saker som jag verkligen önskat mig och han fick presenter som jag tyckte att han skulle ha <3
Vi fick även 3000kr gemensamt så vi har tänkt att åka iväg nån helg på Danland med barnen :) Idag på juldagen har jag tvättat och mannen har varit iväg och fått hjälp och sätta ihop bilstolen.. Åh Ayla sitter superbra och är faktiskt nöjd <3 Väldigt skönt. Då hon hatat den förra o bara skriker o skriker..
Så nu har vi packat och är klara för att åka mot Stockholm imorgon.

Hoppas på att få träffa både familj och vänner men vi får se:)

Både jag och Ayla fick Guld smycken i julklapp! Jag fick ett halsband jag önskat mig LÄÄÄNGE!! Fick mycket vackra saker! Kläder också!
Väldigt vackert smycke från min äldsta också <3 Blev så glad! O min mellersta hade köpt go kräm som han vet att jag älskar också :)

Vi var innan idag hos mamma och åt Julmat och Lutfisk så så gott!!

Nu har äntligen Ayla somnat så jag tänker se lite tv o äta lite julsaker.. Kanske gröt eller så..

Alex har sin tjejkompis eller tjej över och G sitter o spelar på sin keyboard :)

Mannen är på event jobb i Malmö ihop med en kollega o slutar vid 23.30 Sen kommer han hem och sover!

Lägger upp bilder!!

Av Aziza - 23 december 2013 20:30

Lille Julafton var de ja.. Vaknade och vi storstädade rensade ut tvätta alla köksluckor.. Lämna massa i källaren.. Fixade balkongen.. O sen fixa vi lunch och gick iväg på ärenden som att hämta ut boxar för barnens tv i rummen.. Fick ut dom.. Men de hade skickat endast de trådlösa sändarna.. Idioter!! Vi har hållit på med detta skit o Telia i 3 månader snart.. O man betalar ju för de och sen har man de inte.. Iallafall ringde supporten och vi tog en biltur ut vid 17.30 till vårt stora centrum.. De va bilköer in och ut... Jippie!!

Väl hemma.. Har vi försökt koppla o väntat på att de ska starta .. Men fortfarande inte ett skit! Suttit o skrivit husbeskrivningar och gjort planritning för husen som ska tas in..

Stress o stress ... Nu nattar jag Ayla sen blir de soffan.. Inte ett piss mer idag.. Huvudvärk till max:/

Gjort mer kolor också..

Allt känns fixat o klart !

Hatar Telia får försöka mer imorgon o få igång TV!!

Av Aziza - 22 december 2013 11:40

Lite vila innan julbord !!! Ayla ska sova och jag måste också passa på för de va inte många timmar inatt tyvärr :(
Ayla är snuvig :/

Vi har iallafall städat här på förmiddagen och målat Aylas naglar haha!! Så himla sött!!

Nä nu får jag ta ayla o lägga henne bredvid mig annars somnar hon aldrig..

Av Aziza - 21 december 2013 21:53

Då säger vi godnatt!!
Sett film och sista avsnittet utav säsong 6 på Sons of Anarchy.. Riktigt omtumlande slut..
Vi råkade äta upp choklad kolan så imorgon gör jag ny ;) hehehe!!

Hoppas på sömn inatt igen.. Men vågar inte hoppas då Ayla blivit snuvig och säkert fått de som jag o pappa har!

Dax att sova imorgon är de fullt upp.. Ser framemot mat och ensamtid med man och stora barn!

God natt

Ayla smakar räkchips .. De smälter liksom i munnen :)

Granen pyntad och en del utav klapparna är framme :)

Kändes speciellt att vår familj blev ihågkommen utav Salong Betongs Grundare
Danne & Bleckan!!!

Av Aziza - 21 december 2013 16:35

Nu är jag klar med alla klappar !!
Julgranen är klädd !!
Paketen ligger under granen!!

Då ska de bara suktas!!

Blev kinamat till middag, G är hos mormor och de skulle på bio o göra pepparkakshus!

Ayla somna en liten stund så nu är de bara LUGN O RO!!!

Av Aziza - 21 december 2013 07:07

Precis som de står!!!!!!! Första uppvaket vid 02.16 o sen vid 06.20

Lycka!!!!!!!

Första gången på mer än ett år!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards