Alla inlägg den 26 september 2014

Av Aziza - 26 september 2014 21:54

Hundraåringen var en helt okej rulle får jag då säga :) Appen #rabble bjöd på en gratis film hos #sfanytime så det blev film GRATIS där:) Till det lite godis och snacks.. Till o med Ayla smaka några hjärtan förtjust haha ..
Mamma kom förbi med en överraskning :) Hon hade köpt en fin stickad tröja och söta byxor åt Ayla mössa och vantar o sjal till vintern åt Moi <3 himla gulligt att tänka på oss :)!Alla medel behövs när ekonomin är svag.
Till middag blev det riktigt fredags käk .. Marinerad biff och bea sås och rotgrönsaker i ugnen .. Såå himla gott!! Älskar det! Körde en lyx variant och drack Cola till maten!
Jag är så trött i min kropp just nu funderar på att sova direkt nästan. Dock ska min äldsta son sova borta idag.. Litar på föräldrarna där han ska vara, men han och tjejen gjorde slut idag så man blir ändå orolig liksom. Det är inte lätt att vara ung eller gammal när de kommer till kärlek. Hade tänkt att mysa med mannen när lillan somnat nyss men ärligt talat jag orkar knappt byta om till pyjamas :/ fett jobbigt. Imorgon kommer jag att vara själv till söndag kväll .. Tråkigt men ändå kul för mannen och sonen som får en hotell natt och god mat ute osv (jobb)

Lite bilder på dagens mat bla!!

Blir nog godnatt nu Zzzzz

Av Aziza - 26 september 2014 12:02

6 dagar utan Facebook :) haha sugen på att logga in men tror att jag väntar ett litet tag till;)

Av Aziza - 26 september 2014 12:00

Jello är supergott!! Nyss fixat iordning cherry jello till ikväll :P ska bli gott och liksom bara glider ner. Idag blir det inte ljust ute .. Fortfarande helt mörkt och grått, men vi ska självklart trotsa detta o bege oss ut snart. Man måste väl gå ut minst en gång om dagen med sina små? Jag har iallafall alltid gjort det om jag inte legat med feber såklart. Men annars jo.. De behövs.. Tycker faktiskt att de är synd om barn som sitter inne hela dagarna<3
Man blir ju helt såsig i hjärnan plus att hemmet blir som ett slagfält vilket jag inte fixar haha!

Fredag idag och igen.. Tackar Gud för en vecka till med mina liv <3 även om man klagar och det händer väldigt mycket runt mig så är barnen mitt liv finns inget viktigare för mig. Jo familjen såklart ;)
Vad gör man liksom utan familj?

Brb

Av Aziza - 26 september 2014 08:09

Godmorgon!
Bad mannen tar ner snuttan vid 07.15 för att kunna somna om.. O de gjorde jag inte. Så typiskt! Börjar tänka tusen tankar och till slut är de kört för denna splittrade hjärna;)
Idag vakna hon tidigare för att hon kissa ner sig TROTS DUBBLA BLÖJOR! När mina killar var små kissade inte dom igenom blöjorna på natten.. Använder #libero och provat #pampers och vanliga #icabasics blöjor.. Allt e samma skit! Vad har hänt med dagens blöjor? Hur kan dom ha försämrats genom åren? Brukar de inte vara tvärtom? Just nu klipper jag små minihål i blöjan närmast kroppen så de ska rinna ut i blöja utanpå när den innersta är full.. ASDÅLIGT!

Använder strl 6 på henne och strl 7 är alldeles för stor så deras råd om större storlek fungerar inte..
Innan jag fick tipset att göra små hål bytte jag mitt inatten .. Vi e ju redan uppe så mycket på nätter va fan .. Tröttsamt!
Aja dags att gå upp och bädda rent igen åt henne. Inta frukost och se vad som är på agendan idag.

Ha en bra förmiddag!!
TIPS EMOTTAGES ANG BÄTTRE BLÖJOR!

Ovido - Quiz & Flashcards