Alla inlägg den 27 september 2014

Av Aziza - 27 september 2014 21:04

Passar på att skriver nu när jag äntligen ska natta Ayla.. Hon har ett Go 24/7 !!! Mannen och sonen är ju i Gbg på ett gig och har besökt den fina Magnus o Magnus #m2 vilken fantastisk mat dom fick :)
Jag käkade resterna från igår som absolut inte var fy skam och min äldsta son ville ha makaroner och grill krydda haha, kan de bli lättare? Nä;)

Annars följe vi dom till tåget och min dotter fick se sina älskade tåg, brukar ju gå ner till stationen o bara se på tågen som kör med henne. När vi väl lämnat dom gick vi till parken och gunga.. Hon satt i gungan i en 30-40 min SOM VANLIGT!! #crazy #child och gissa vad som händer.. Hon somnar hahaha.. Hon började luta åt höger och somnar .. Hon fick dock bäras ur o i vagnen o somna. En kär vännina var också på lekplatsen med sitt barn så helt plötsligt fick jag lite socialt umgänge ;)

Ska ner nu och umgås med mina äldsta son 17 åringen :) <3 inte varje dag! Såg ett avsnitt debatt innan som handla om fosterdiagnostik och #downssyndrom.. Intressant hur människor tänker.. Jag hade dock velat veta för att skydda mitt ofödda barns framtid. Väldigt svåra etiska frågor..
Tampas med dom i mitt sinne just nu.. Finns ju faktiskt sjukdomar som försvårar en människas liv som tex skelett sjukdomar och de följdsjukdomar som kommer..tycker faktiskt att man har en viss skyldighet om ens sjukdom är genetisk att inte föra det vidare om man kan förhindra det. I vissa fall vet man ju inte och alla är lika värda, men att föda ett barn som kommer att lida och inte kunna leva ett normalt liv och kunna ta hand om sig själv vet jag inte om de är rätt att #abortera detta foster innan vecka 10.. En del utav mig säger JA EN LITEN DEL NEJ... Så svåra frågor men ändå så viktiga..

Dags för chips skålen!

Av Aziza - 27 september 2014 07:42

Hahaha
Efter en veckas frånvaro från Facebook
Börjar de trilla in massa mail från dom att jag har missat massor hahaha

Av Aziza - 27 september 2014 07:39

Godmorgon!!
Vaknade till nu och lillan vaknar närsom.. Är riktigt trött inte många timmar inatt alltså.. Somnade 23.30 vaknade 00 av sonens check in med viber hos sin kompis som jag bett om. Sen har ju Ayla såklart vaknat 5 ggr på det med massa gråt och gnäll :/
Usch..

Vid 12 drar mannen och mitt mellersta barn till Gbg för ett Gig. På plats ska han möta en utav #Expressens reportrar för en start på ett långt reportage om hans typ liv och om hans event. Han ska även fota där och lite längre fram på nått utav hans gig och hemma osv.

Gratis #pr är aldrig fel ju!

Snart dags att gå upp, ska göra mannagrynsgröt till frukost:)

Blir nog ex antal godisar idag för att belöna mitt belöningssystem och orka dagen.
Min mamma pratade om att hon vill ta mig på hälsohem innan jag kraschar .. Nått #SPA typ där man får sova ut ordentligt och #detox A med massa grönsaks juicer och fasta.. Min reaktion var ... Typiskt #adhd stylish.. Va?? Fasta?? Alltså om jag ska iväg på sånt vill jag njuta utav massa god mat och ligga och jäsa i sängen glo på film o sova när jag vill.. Inte vill jag åka iväg för att fasta o dricka massa juicer..

Kanske dumt utav mig men de är nått som jag inte upplevt en enda gång på dessa 3 år..

Har börjat få hem #amelia 4 kommer snart i lådan har inte ens öppnat första tidningen.. Blir fan ledsen att de inte ens finns tid för att glo i en tidning.

Yrvädret är vaken så Rise n Shine!!

Skapa flashcards