Alla inlägg den 29 september 2014

Av Aziza - 29 september 2014 22:24

Dags att säga godnatt :) Beställde hem 3 plagg från Zara till min son som fyller den 10/10 :) Fick hem en väska till honom idag som jag beställt från UK o ebay :) fynd! Rätt trött fast jag vilade men bra ändå. Kollade runt på olika sidor och ska köpa ett gift set med parfym i som han älskar.
Fick skit nyheter från dagis kön.. Ayla hade gått från plats 7-12 på 3 veckor :( Så JÄVLA LESS PÅ DET! Snart 7 månader i kö ... Dock hamna hon på plats 4 till en annan förskola men första tiden för besök där blir den 5/11 ... Känns som om att det inte kommer bli nå dagis förrän nästa år.. Behöver detta för att komma igång och hon behöver det..
Vill bara sova nu!
Godnatt

Av Aziza - 29 september 2014 13:45

Ska sova nu.. Min Sessa har däckat så nu tar jag en powernap!

Av Aziza - 29 september 2014 09:26

såg att dessa bilder inte kom med i mitt inlägg så
#adhd #medicin

Nån med erfarenhet kring dessa

Av Aziza - 29 september 2014 09:21

Vaknade och är fett fett trött :( Ont i svanken fortfarande samma som om jag inte vilat när jag har legat ner några timmar.. Bara och bita i det sura äpplet och inse att this is how its gonna B..
Klockan är 9 nu och jag e så grusig i mina ögon.. Många timmar tills det är dags att sova..
Ni andra med #adhd känner har ni svårt med humöret på morgonen? Jag skulle gärna levt själv på morgonen.. Stör mig på så mycket när jag nyss vaknat.. Skulle säkert kunna mörda nån på morgonen hahaha!!
Har ätit frukost och dammsugit och fixat iordning Aylas vatten till välling och bråkat och trugat med henne för att få i några skedar yoghurt.. Provade att ge en tugga rostbröd med ost och smör.. Ost biten klöktes hon utav och smöret slickades bort och brödet slängdes iväg på golvet.. You just got to love it!
#matvägran delux!
Blir väl snart en 300 ml välling till henne istället.. Hon säger iallafall ifrån när det är dags att fylla på DYGNET RUNT!

Det blir ingen #lchf start idag för vi ska äta raggmunkar :P så himla gott!
Måste boka tid för cellprov skulle gjort det i maj men aja de glömdes plus att vi var ju i Turkiet 2 veckor i slutet utav maj. Ska kolla upp det idag.. Har jag fått mitt frikort nu så då gäller det att springa och besöka läkare som bara den.. NOT! Men de ska iallafall nyttjas!

Annars är det väl som vanligt med samma tankar kring fall jag ska börja medicinera eller inte eller om jag ska vänta tills jag träffat min läkare för att ordna upp med nått nytt!

Vi hörs lite senare <3

Någon läsare som har erfarenhet kring dessa?

Av Aziza - 29 september 2014 09:20

Vaknade och är fett fett trött :( Ont i svanken fortfarande samma som om jag inte vilat när jag har legat ner några timmar.. Bara och bita i det sura äpplet och inse att this is how its gonna B..
Klockan är 9 nu och jag e så grusig i mina ögon.. Många timmar tills det är dags att sova..
Ni andra med #adhd känner har ni svårt med humöret på morgonen? Jag skulle gärna levt själv på morgonen.. Stör mig på så mycket när jag nyss vaknat.. Skulle säkert kunna mörda nån på morgonen hahaha!!
Har ätit frukost och dammsugit och fixat iordning Aylas vatten till välling och bråkat och trugat med henne för att få i några skedar yoghurt.. Provade att ge en tugga rostbröd med ost och smör.. Ost biten klöktes hon utav och smöret slickades bort och brödet slängdes iväg på golvet.. You just got to love it!
#matvägran delux!
Blir väl snart en 300 ml välling till henne istället.. Hon säger iallafall ifrån när det är dags att fylla på DYGNET RUNT!

Det blir ingen #lchf start idag för vi ska äta raggmunkar :P så himla gott!
Måste boka tid för cellprov skulle gjort det i maj men aja de glömdes plus att vi var ju i Turkiet 2 veckor i slutet utav maj. Ska kolla upp det idag.. Har jag fått mitt frikort nu så då gäller det att springa och besöka läkare som bara den.. NOT! Men de ska iallafall nyttjas!

Annars är det väl som vanligt med samma tankar kring fall jag ska börja medicinera eller inte eller om jag ska vänta tills jag träffat min läkare för att ordna upp med nått nytt!

Vi hörs lite senare <3

[Bild]

[Bild]

Någon läsare som har erfarenhet kring dessa?

[Bild]

Av Aziza - 29 september 2014 09:19

Vaknade och är fett fett trött :( Ont i svanken fortfarande samma som om jag inte vilat när jag har legat ner några timmar.. Bara och bita i det sura äpplet och inse att this is how its gonna B..
Klockan är 9 nu och jag e så grusig i mina ögon.. Många timmar tills det är dags att sova..
Ni andra med #adhd känner har ni svårt med humöret på morgonen? Jag skulle gärna levt själv på morgonen.. Stör mig på så mycket när jag nyss vaknat.. Skulle säkert kunna mörda nån på morgonen hahaha!!
Har ätit frukost och dammsugit och fixat iordning Aylas vatten till välling och bråkat och trugat med henne för att få i några skedar yoghurt.. Provade att ge en tugga rostbröd med ost och smör.. Ost biten klöktes hon utav och smöret slickades bort och brödet slängdes iväg på golvet.. You just got to love it!
#matvägran delux!
Blir väl snart en 300 ml välling till henne istället.. Hon säger iallafall ifrån när det är dags att fylla på DYGNET RUNT!

Det blir ingen #lchf start idag för vi ska äta raggmunkar :P så himla gott!
Måste boka tid för cellprov skulle gjort det i maj men aja de glömdes plus att vi var ju i Turkiet 2 veckor i slutet utav maj. Ska kolla upp det idag.. Har jag fått mitt frikort nu så då gäller det att springa och besöka läkare som bara den.. NOT! Men de ska iallafall nyttjas!

Annars är det väl som vanligt med samma tankar kring fall jag ska börja medicinera eller inte eller om jag ska vänta tills jag träffat min läkare för att ordna upp med nått nytt!

Vi hörs lite senare <3

[Bild]

[Bild]

Någon läsare som har erfarenhet kring dessa?

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards