Alla inlägg den 30 september 2014

Av Aziza - 30 september 2014 21:58

Vi klarade oss denna månad också. Dock ligger mamma ute med pengar tills våra kommer in <3
Imorgon blir det att korrigera några saker och skicka in en ny planskiss och ev storhandla.
När Ayla ska ut imorgon blir det regnkläder .. Idag blev hon helt blöt utav gräset när hon letade kastanjer <3 Lilla tjejen!
Har organiserat och vikt om alla hennes kläder och ska försöka fixa små klädpaket att sälja på #tradera
Zzz
Hoppas att det fungerar! Jag köpte 2 paket därifrån och blev väldigt nöjd!

Nu blir det också dags att finslipa inför min älskade sons födelsedag den 10 oktober.
Skulle egentligen gått på middag och fest på lördag hos min vännina men blir ej så dels för att där är många som jag aldrig ens träffat ihop med henne och MEST för att jag vill ha quality time med henne så middag när hon fyller år istället ihop efter den 20/10! Sen blir det att hålla i varje krona tills Aylas födelsedag den 13/12 och köpa julklappar .. Shiet det blir TUFFT!! Önskar att vi har pengar någon gång så att vi kan lägga undan inför jul osv..

Nångång !!

Tvättat massa idag och det luktar så ljuvligt .. Älskar sköljmedel.. Mest Blå #softlan men nu har jag testat Lenor deras guldiga wow vilken eftetdoft!!
Härligt!

Hoppas på ett gott besked imorgon, dagens tråkiga besked är att mannens pengar dröjer till 24/10 för hans revisor hade gjort nått jävla fel.. Så irriterande.. Fattar inte folk att folk måste ha sina pengar???

Aja dags att sova ska bara fixa en sak för #buzzador som jag är med i:) hoppas hoppppppppoas att jag blir testpilot för #linasmatkasse hoppas!!
Blev nyss testpilot på #smartson för #findussmak ska bli intressant att testa då jag oftast inte brukar ge färdigmat så höga betyg!

Godnatt <3

Raggmunk :)

Av Aziza - 30 september 2014 14:25

Det är jobbigt denna månad.. Har typ så det täcker våra räkningar :( inväntar pengar så förhoppningsvis klarar vi av födelsedagen utan att låna pengar.. Vi står minus en inkomst..hatar detta.. De gör mig ännu mer nere och tänker på att jag vill bara äta massa skit .. Fuck jag har blivit en som tröst äter inser jag nu.. Fakked up delux! Tur att jag har en så snäll mamma som kan ligga ute med pengar eller har råd .. Förhoppningsvis kommer mannen att få ett till gig på torsdag.. Tyvärr har helgens Events pengar ej kommit in.. 3000kr där minus!

Aja tid behövs !! Ska fixa klart en husritning och fortsätta med tvätt ..
Idag blir det raggmunkar till middag med halal bacon haha!

Skapa flashcards