Direktlänk till inlägg 30 september 2014

Räkningarna check!

Av Aziza - 30 september 2014 21:58

Vi klarade oss denna månad också. Dock ligger mamma ute med pengar tills våra kommer in <3
Imorgon blir det att korrigera några saker och skicka in en ny planskiss och ev storhandla.
När Ayla ska ut imorgon blir det regnkläder .. Idag blev hon helt blöt utav gräset när hon letade kastanjer <3 Lilla tjejen!
Har organiserat och vikt om alla hennes kläder och ska försöka fixa små klädpaket att sälja på #tradera
Zzz
Hoppas att det fungerar! Jag köpte 2 paket därifrån och blev väldigt nöjd!

Nu blir det också dags att finslipa inför min älskade sons födelsedag den 10 oktober.
Skulle egentligen gått på middag och fest på lördag hos min vännina men blir ej så dels för att där är många som jag aldrig ens träffat ihop med henne och MEST för att jag vill ha quality time med henne så middag när hon fyller år istället ihop efter den 20/10! Sen blir det att hålla i varje krona tills Aylas födelsedag den 13/12 och köpa julklappar .. Shiet det blir TUFFT!! Önskar att vi har pengar någon gång så att vi kan lägga undan inför jul osv..

Nångång !!

Tvättat massa idag och det luktar så ljuvligt .. Älskar sköljmedel.. Mest Blå #softlan men nu har jag testat Lenor deras guldiga wow vilken eftetdoft!!
Härligt!

Hoppas på ett gott besked imorgon, dagens tråkiga besked är att mannens pengar dröjer till 24/10 för hans revisor hade gjort nått jävla fel.. Så irriterande.. Fattar inte folk att folk måste ha sina pengar???

Aja dags att sova ska bara fixa en sak för #buzzador som jag är med i:) hoppas hoppppppppoas att jag blir testpilot för #linasmatkasse hoppas!!
Blev nyss testpilot på #smartson för #findussmak ska bli intressant att testa då jag oftast inte brukar ge färdigmat så höga betyg!

Godnatt <3

Raggmunk :)

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

1 oktober 2014 12:40

Tror när man har lite pengar eller inga - så lär man också något. T.ex presenter behöver inte kosta skjortan, men man kan göra många själva och det present räs som man kan uppleva det är inte bra. Det gäller också barnen, dom ska inte altid ha det senaste och märkesvaror.

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

1 oktober 2014 12:47

Det har du rätt i men man vill ju ge alla sina barn lika mycket liksom

 
pia-charlotte

pia-charlotte

1 oktober 2014 20:46

Det kan du ha rätt i, men kanske nivån har varit skruvit för högt upp. Ta statistik för julklappar, den har gått back några år nu, vilket jag tycker är kanon, det hade kommit för högt upp.

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

1 oktober 2014 21:02

?? Tyvärr ett problem alla dagens föräldrar står inför. Evig jul ångest

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards