Direktlänk till inlägg 1 oktober 2014

Groupon .. Följ så följer jag dig!

Av Aziza - 1 oktober 2014 21:49

Köpte en groupon check en middag för två på ett ställe här i stan för cirka 3 månader sen.. Tiderna att nyttja erbjudandet är månd-torsd efter 14.30 så Imorgon ska jag bjuda min gubbe på mat som redan är betalt sen länge.. Skulle vilja dra ut på det lite till men den går ut efter helgen haha!! Så No can do Missy!

Imorgon vid 16 passar mamma mina kids en stund och vi drar och käkar .. Sen blir det för mannen att dra till sonens parkour och jag hemåt till Ayla.

Fick nyligen veta att jag har tilldelats ännu ett hus att hämta in :) Känns fantastiskt att de kommer kunna komma in en slant då vi är i starkt behov utav det. Längtar tills jag kan regga mitt egna företag inom snar framtid.. #egetföretag #företag #konsult #verksamhet !!
Det är banne mig på tiden.. Jag är inbjuden på en 2 dagars träff för de företag som anlitar oss i slutet utav november de som är bra är att de är lagt på en torsdag dag till fredag vilket betyder att min mamma är ledig men vi får se hur de ser ut då. Måste se hur de blir med många andra ting först.

För typ första gången har jag använt mig utav memo på mobilen för att i god tid beställa recept till min sons #adhd medicin .. Så nice! Kommer att slippa stress där! Tack mamma för den idéen.. De underlättar i min vardag då mkt sker på impuls ibland.

Min förkylning är helt borta nu också.. Så kanske jag tar tag i gymmet nu!! Hög tid Girl!

Min mens strular som vanligt sen jag slutade med mina o piller i juni.. Kommer 1-2 v sen hela tiden.. Min kropp är helt fakked up..
#mens #strul
Undrar hur länge kroppen
Pallar utan totalt förfall.. Jag ser hemsk ut idag..
Har inte haft lust liksom att fixa mig vill bara dra täcket över huvudet .. Fast det finns ingen möjlighet att bara dra sig undan som jag kunde förr då jag alltid har personer runt mig.. Alltid
#aldrigensam .. Vet att många önskar att vara med nån jämt men på detta sätt.. Shiet jag har aldrig levt så här.. De sliter som fan på vårt förhållande att aldrig #sakna .. Hoppas och ber till allt snart kommer saker vändas för oss..
Med Guds Vilja <3

Sov gott

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

2 oktober 2014 10:28

Tilldelats Hahahahahaha Tror du det är lottor ? hihi

Njut maten, smart idé o du ka nog inte dra den längre nej. Hoppas inte du planerar flera barn - det våre en olycka..... :(

Lycka till imorgon i Osby

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

2 oktober 2014 11:34

?? Nä inga barn alls planerade Pia!! Blir inga här kanske när jag fyllt 40 :0 NOT!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards