Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

#lambidelux #smartson

Av Aziza - 7 oktober 2014 12:41

Fått hem att bli testpilot för #lambidelux nya stjärnskott!
Lyxigt tjockt papper tycker jag, använder annars alltid billiga så detta blir najs!

På vår promenad hämtade jag även hem ett test utav Findus nya upplevelse! Denna smakade faboulos! Jag är annars väldigt kritisk till färdiga frysta rätter .. Bilden brukar lura en rejält men denna var väldigt god och man värmde först på pastan och ärtgremulatan sen värmde man på torskryggen!
La upp det på en tallrik och man kunde verkligen känna smakerna utav produktens ingredienser.
Så har man inte ett restaurang besök på G .. Köp hem denna värm och lägg upp och man blir tillfredställd i både mage och sinne !!
Findus har verkligen överträffat sig själva med denna !!

#findussmak #findus #torskrygg #testpilot #smartson

Pastan var mjuk och inte torr som de brukar bli.. Auberginen och sockerärtornas smaker var tydliga och ärtgremulatan var superb fisken med sitt ;) HIGH-FIVE

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

8 oktober 2014 08:03

Ser bra ut den Findus maten, finns den redan i affären ?

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

8 oktober 2014 08:07

Ja Pia:) Den måste du ha när du kommer upp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Skapa flashcards