Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag!
Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag.
Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägger Lillan och vi tog Thai hemkört idag till middag, så skönt! Farfar/svärfar har åkt mot Stockholm och tog en runda via Ullared efter att vi pratat väl om det men han vände när han såg parkeringen ;) Full med bilar mohahaha .. Vi var där 2 dagar sist. Vi spenderade 11250kr på #ullared då.. Men nu har vi hygienartiklar för ett halvår och massa strumpor o underkläder .. Sånt är super billigt där och även heminredning.

Satt och kollade på sista minuten resor .. Tror nog att vi bara kommer dra nånstans om nån vecka om jag får säga så 8) 8000kr för oss 4 med all inklusive /// NOT BAD!
Bulgarien Turkiet What Ever vill bara bort efter denna hemska och svåra vår.. Har nog varit min värsta tid på mkt länge.. Fy vad maktlös man blir när de handlar om ens barn.
Önskar er alla en fortsatt fin kväll och en bra start på veckan:)

Min veckoplanering ser ut som kaos ..
Tingsrätten Soc behandling skolmöten *2 läkarbesök 2 dgr fotoutbildning Soc igen ..

Fy fan !

Lite gott :)!

Vägrar soffa

Thaiiii

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards