Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14

Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet.
Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde även kronofogden för att se vilka möjligheter de finns att driva in skulden från de snorungarna.. 300kr kostar ansökningen och 600kr/året. Det kan de vara värt första året sen låta de vila tills jag vet om att dom båda har inkomst o då utmäts de!
Hann med ett långt samtal med min gamla fina vän innan nästa möte gick av stapeln, jobbigt halvår för oss båda, hinner knappt ses:(
Min 17 åring kom hem
Till oss efter skolan och vi begav oss till mötet för återkoppling och allt gick bra som vi också tycker. Nu blir de 3 dgr hos oss och 4 hos hans pappa framöver.. Hoppas att de blir bra.
Bokade även en ny tid för synintyg på specsavers så imorgon kl 11.30 ska jag vara där, har ett möte vid 10 o sen far jag dit.
När jag skulle hämta min dotter idag var hon som i extas.. Hade regnkläder och plaskade som om hon badade i vattenpölarna<3 riktigt lycklig var hon!
Det var dock inte lika kul för mig att sätta henne i vagnen..
Mannen fick förlängt på sitt jobb juni ut och kommer han inte in på den utbildning som han sökt till hösten blir de fortsatt jobb där han är på skolan:) Bra nyheter! Han ska på en intervju på fredag där han tänkt jobba bara i juli.. Han bara jobbar o jobbar.. Helgerna har han klubben och sen nått event då o då.. Visst ger de pengar men vi hinner inte spendera dom!
Kollade på sista minuten i söndags ju och vi tänkte dra 5/6 men nu blir de inte så. Vi får åka i Augusti om vi hinner..

ALDRIG NÅNSIN HÄNT MIG
ATT JAG HAR CASH MEN INTE TIIIID ATT RESA!

Med de säger jag godnatt

Smörstekta äpplen med vanilj kesella ;) till kvällsfikat

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards