Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

Då kör vi =)

Av Aziza - 31 mars 2013 18:00

Välkomna till min blogg =)

Efter att ha fått höra utav många "Magda du borde ha en blogg" Så här kommer den !!!

Orkar inte med Instagram utan har min facebook med den vanliga action som pågår där :P O nu detta kryp in för er som är lite så där extra sugna på att ha nått att läsa =)

 

Som admin över 2 mamma grupper på fejjan är det full rulle med alla mina fantastiskt fina medlemmar och andra admins =) Faktiskt ett stort intresse för mig att vara där inne med dem!


Är gift med en persisk man som är nått år yngre än mig och vi har gemsamt en flicka född på Lucia 2012 och 2 bonusar födda 2002,1997 !! 

Men jag älskar att skriva så detta ska jag nog ha tid med och samtidigt skriva av mig lite tankar o ideer kring allt som sker i min vardag och i mitt huvud ;)

Detta kommer även att vara som min bild dagbok över min dotters utveckling <3


Vi seeees

 
 
Pia-Charlotte

Pia-Charlotte

31 mars 2013 18:24

Super. Det är bra att ha speciellt för diversa punkter i barndommen för lilla flickan, och bildmaterialet samlat på ett o samma ställe FB funkionen är inte bra på det.

God vind med bloggen

http://www.franskehoteller.dk

Aziza

31 mars 2013 22:08

Tack :) Tycker fb connect funka hur bra som helst ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards