Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Aziza - 16 maj 2015 20:32

Godkväll!
Kom hem från jobb vid 17.20 och käkat middag och lägger min dotter nu, äntligen!
Samtidigt brukar jag " shoppa" eller till och med fönster shoppa.. Farligt ibland när man knappt tänker efter.

Det måste vara många som jag som älskar EBay ;) De finns så mycket allt möjligt där, söta flickkläder och grejer till köket och smink och accessoarer väskor skor oh My
Till vrakpriser ..
Jag gillar även Groupon speciellt lokala deals för många av deras andra saker finner jag på eBay också;)
Förra vecka knappa jag hem en scooter åt min 12 åring som han ska få i avslutningspresent snart :) Bra pris 899kr istället för 2000 kr! Köper även middagar där :) Alltid trevligt! Klippningar och har bokat in ett besök på mors dag var där förra lördagen och klippte på mina etapper för 149kr =) Helt okej får jag säga. Även om frisören inte är super som min vanliga så har jag ett väldigt långt hår som växer fort så Allt ordnar sig plus att de ofta är i fläta eller uppsatt.

En annan grej.. XLs medial fat binder nån som provat den?

#Xlsmedical #fatbinder #groupon #ebay

Hittade en väska som jag spånat efter på stan för 1700kr o på EBay 499kr ...

Dessert efter middagen

Ny kärlek #tomford

Av Aziza - 16 maj 2015 14:28

lövley!!
Det gick fort och var lyckat! Så skönt när man träffar okomplicerade människor:)
På väg hemåt nu tar cirka 2,5 timmar och ska inom nån glass kiosk tänkte jag. Fantastiskt väder där jag var och underbar trädgård där man blev bjuden på hemmagjord äppelmust ?
Hemma har min svärfar lagat mat " persiskt" ser jag framemot.

Allt känns mycket lättare när de rullar på och man har en positiv attityd.

Nu blir det Karlshamn och glass

Av Aziza - 16 maj 2015 10:49

Sitter i bilen på väg mot ett husintag efter för lite sömn igen och en tidig morgon.. Lite halvklart väder men de ger ju extra pengar så det är bra!
Mannen är hemma med barnen och farfar sen har han jobb inatt på Svartklubben!
Har sett reklamen om XL medial fat binder den ska jag beställa. Måste komma ner i vikt o få lite kick start och mer ork.. Hoppas på att den kan hjälpa till lite! Är så trött på mina extra kilon efter graviditet och extrem stress i 2 års tid.

Nån som provat? Ge gärna dina erfarenheter i kommentar.
Ska vara framme vid 12 vid huset hoppas på fika där ;)

Chailatte igår med sonen och en Biscotti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards