Direktlänk till inlägg 23 september 2014

Äntligen dags .. John Blund nu ses vi snart igen ?

Av Aziza - 23 september 2014 21:23

Då har tiden kommit till nattning för lillan :) Sen en vecka tillbaka sover hon i sin egen säng fast i samma rum som mig och de funkar dock vaknar hon lika mycket som vanligt men men om 15 år är de inget man kommer ihåg ? Fått undan lite jobb så förhoppningsvis kommer jag inkassera lite pengar snart.. Varje krona räknas och till lördag har mannen ev fått ett event.. Hoppas hoppas? Detta kan ju rädda oss denna månad!! Bokat en tvättid imorgon kl 7 hoppas nu att lillan vaknar lika tidigt som hon brukar ?så jag hinner ner..

En annan sak.. Har inte öppnat Facebook sen i lördags ? Fett skönt!! Fast man känner att man saknar skvaller blaskan lite haha.. Men försöker att göra annat om jag måste ha lite sociala medier.. Som att ta tag i mina skriverier .. Bra att kunna dokumentera sitt liv lite.. Finns väl ingen annan form utav digital dagbok? Eller?

Förresten kalkon bacon är grymt gott.. Blandade ju i det i Äggakakan =P
Very nice!!
Imorgon blir det enkel klassiker .. Korvstroganoff :) Gott som bara den!

Matlista är så praktiskt .. Alla borde köra det, man planerar sina inköp och vet alltid vad man ska laga.

Imorgon är det onsdag halva veckan har passerat lite lätt.. På torsdag ska jag träffa min klient som jag är kontaktperson åt:) Ser jag framemot.. Spännande och väldigt givande!
Ska kolla lite runt nu på mina standard sidor och sen sova .. Inom väldigt kort..
Hör att lillan fortfarande äter i sin flaska .. Så tills hon har somnat är jag vaken ?

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

25 september 2014 16:01

En wordpress blogg kan vara rätt för dig.

Jag har en blog på pia-charlotte.com men har inte riktig använt den, men min väninna Lærke i Spanien som kommer här i morgon använder sin mycket, den heter skyefotos.com/blog hon har bestämt sig för ett 365 dagars projekt som du kan se

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

25 september 2014 22:02

Skulle vilja flytta min blogg till typ metrobloggen eller nån annan men
Vet ej hur man gör.. Vet du?

 
pia-charlotte

pia-charlotte

26 september 2014 08:28

Jag tror inte man kan flytta blog mellan olika bolag, men börja om från scratch så att säga, denna är inte bra, med alla annonser, wordpress är bra inga reklam och du kan designa den själv.

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

26 september 2014 10:43

Jo jag vet att man kan flytta sitt innehåll till en annan blogg men vet ej hur ? sett andra som gjort det nämligen! Denna kan man också designa men måste då in via datan och jag bloggar via mobilen då det är smidigast för mig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards