Direktlänk till inlägg 25 september 2014

Ah Shiet jättedöööd .. Grus i ögonen DELUX

Av Aziza - 25 september 2014 09:18

Som rubriken lyder.. Såå trött .. Började skriva på detta inlägg vid 07 .. Har nu lyckats bli klar med frukost och städ.. Mellersta sonen ska iväg på exkursion på båt under deras no lektion.. Blev ett galet stressmoment för jag trodde att hans stövlar låg i garderoben .. BUT NOT OFCOURSE!
#stress och #stress ner i källaren i bara morgonrock och leta.. Hittade dom upp igen och sonen fick med sig dom ;)
Jag fixar inte att sätta mig ner och softa efter morgonbestyren.. Blir så satans trött om jag stannar upp .. Vill inte känna att jag blir trött så jag bara kör tills de är dags att sova.. Vet inte om detta är nått #adhd aktigt symptom.. Att man är rädd att stanna upp och ta en paus för då sköljer tröttheten över en och man blir total låg och trött o seg.. No no no!! I dont like that!

Ska bli klar nu för utgång med dottern för min klient avboka imorse.. Synd! Hade gärna kommit hemifrån lite då jag kommer vara själv till helgen.

Inget att göra..

Önskar er andra en soft dag utan massa go!

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

25 september 2014 15:43

Vem är mellanste sonen, mig bekant finns det två. :)

Synd att saker blir så stressiga för dig, ku någon annan inte ha sprungit i förrådet och kollat.

Tradigt ditt möte inte blev av. Trevligt du skriver här igen, för man får jo ett bättre intryck hur det står till med dig - och er Kram

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

25 september 2014 22:06

Jo mannen följde också med ner men risken om han gick själv är ju att han ej finner dom.. Menar mitt mellersta barn hahaha :) Kram o kul att du följt!
Måste dokumentera mitt liv lite

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards