Direktlänk till inlägg 26 september 2014

Hundraåringen..

Av Aziza - 26 september 2014 21:54

Hundraåringen var en helt okej rulle får jag då säga :) Appen #rabble bjöd på en gratis film hos #sfanytime så det blev film GRATIS där:) Till det lite godis och snacks.. Till o med Ayla smaka några hjärtan förtjust haha ..
Mamma kom förbi med en överraskning :) Hon hade köpt en fin stickad tröja och söta byxor åt Ayla mössa och vantar o sjal till vintern åt Moi <3 himla gulligt att tänka på oss :)!Alla medel behövs när ekonomin är svag.
Till middag blev det riktigt fredags käk .. Marinerad biff och bea sås och rotgrönsaker i ugnen .. Såå himla gott!! Älskar det! Körde en lyx variant och drack Cola till maten!
Jag är så trött i min kropp just nu funderar på att sova direkt nästan. Dock ska min äldsta son sova borta idag.. Litar på föräldrarna där han ska vara, men han och tjejen gjorde slut idag så man blir ändå orolig liksom. Det är inte lätt att vara ung eller gammal när de kommer till kärlek. Hade tänkt att mysa med mannen när lillan somnat nyss men ärligt talat jag orkar knappt byta om till pyjamas :/ fett jobbigt. Imorgon kommer jag att vara själv till söndag kväll .. Tråkigt men ändå kul för mannen och sonen som får en hotell natt och god mat ute osv (jobb)

Lite bilder på dagens mat bla!!

Blir nog godnatt nu Zzzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards