Alla inlägg den 25 september 2013

Av Aziza - 25 september 2013 19:39

Dags o ta upp lillan för sitt bad och lägga henne! Hennes balsam luktar så gott:) Barnängen spray balsam :)
Imorgon är det mycket som ska ske och mannen ska till GBG så jag får ta några möten on my own;) men det fixar jag såklart!

**** vårdbidrags möte imorgon *****

Hoppas på att vi får ett beslut fort !!!

Av Aziza - 25 september 2013 17:15

Läser om alla gravida i min närhet.. Denna spännande väntan på att få se denna nya lilla människa.. Det är så stort och så vackert <3 Önskar att man hade fått uppleva de för 4 gången.. Men älskar mina 3 och är så nöjd med mina vackra barn !!! Dessa fantastiska barn !!!!

Näst sista veckan gravid med Ayla:)

Av Aziza - 25 september 2013 13:57

Ont i kroppen o skum i halsen o huvudvärk.. Antingen sömnbrist eller infektion... Nu tar jag en te medan maten står på spisen o Ayla ser teletubbies .. Bvc gick bra! Min tjej väger 10340 G o är 66 lång :) mammas guldklimp!

Åh just de var på mitt första utvecklings samtal igår för gymnasiet till min son.. Gick super!! O sköter han det.. Får de körkort i tvåan:)

Av Aziza - 25 september 2013 09:38

Åhh!!!

 

Alltid nått som inte stämmer..Jag läste ju en omvårdnads utbildning 2009 och blev uska då..När jag sen ville plugga vidare fick jag veta utav drop in syon att den utbildningen jag gått inte räknas som ett gymnasiebetyg...Jippiii!!!

 

Så när jag var gravid med lilla Ayla började jag plugga och tänkte att nu ska jag läsa upp medan jag är gravid och mammaledig..Trodde att de var minst 2000 poäng att läsa och det skulle ta 2-3 år enligt dom på lärcentrum..Så jag har läst massa A+B kurser för jag haft boken...O jagat poäng! för några veckor sen fick jag veta att mina csn veckor är nästan slut så jag måste inkomma med läkarutlåtande och skäl till att få fortsätta..Okej fine!

Begav mig till lärcentrum träffade en syo på ett bokat möte...Fick då veta att de jag läst som uska o de jag läst nu blev totalt 1900poäng...Behöver bara läsa Matte A och naturkunskap o 200 poäng till så är jag klar!!!

Gissa om jag blev glad =) 

Pratat med csn nu och förklarat och de sa att de är rätt vanligt att vi med skyddade uppgifter får sånt här strul...Så förutom allt strul man haft som gjort att man fått detta så ska massa annat oxå strula...Så nu ska jag skriva ett brev och förklara hur det gått till och på onsdag fixar jag ett läkarintyg som stödjer min adhd ...

 

Förresten de som hänt Låter VÄLDIGT ADHD AKTIGT!!! 

Så är min studieförsäkran inlämnad och jag ska läsa klart min geografi 2 kurs...Ganska intressant faktiskt! O med den nya medicinen fokuserar jag bättre än innan!

Snart dags för bvc sen blir det lite mata fåglarna och hem och laga en kyckling gryta med kantareller =) 

 

Av Aziza - 25 september 2013 07:59

Fy vilken natt ... Ayla har vaknat massor och skulle ligga i vår säng.. Hon grät o gråter hon blir konsekvensen kräkningar .. Åh orkar inte! Spydde rakt ut över golvet.. Tog närmast möjliga sak o torka med.. Mina mjukisar! Fresh jag vet!! Men orkade inte massa spring.. Sen väl i vår säng for hon runt som en galning!! Så himla trött :( Måste upp och äta lite så jag får energi..
Ayla tittar på sina favoriter Teletubbies på youtube på vår fantastiska tv!!
Tack Gud för smart tvn!!!

Ska upp och hinka kaffe;)

See yaaaa!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards