Alla inlägg den 30 september 2013

Av Aziza - 30 september 2013 21:31

Jag tog ett långt mysigt bad med Ayla innan ikväll <3 Det var verkligen mysigt kände verkligen hur nära vi är där <3 Hennes leende och hennes vackra rådjursögon tittar så vackert <3 Min vackra lilla tjej<3

Efter detta långa bad trodde vi att hon skulle sova.. Men icke sa nicke... Hon valde att ligga på soffan med sina tubbies på mobilen o vi kunde se hela programmet tonårsbossen utan gråt.. Känns lite sådär att vi låter henne titta så pass mycket men hon är verkligen lugn då ... Vi får verkligen slappna av allihop o hon med <3 Nu vid 21.15 har vi alla gått upp Ayla somnar nu och jag skriver lite snabbt ett inlägg :)

Hämtat ut Miniderm som vi fått utskrivet ska köra den på mig o ayla o G ... För vi är torrisar!!

Imorgon tänkte vi ta en tur till Stadium Outlet :)
O en tur till Babyproffsen och jag ska testa den omtalade Ergobaby bärselen.. Kunde kanske vara ett bra inköp då Ayla säkert kommer behövas bäras mer och längre perioder i framtiden <3

( fyllde på mitt gymkort)
Tänkte ha det som egentid!
Med start imorgon!!!

Så nu ska jag sova :)

Kram till er

Ääääääälskliiiiiing!!!!!!

Av Aziza - 30 september 2013 17:58

5 min egentid med denna godsak!

Av Aziza - 30 september 2013 14:47

Varit en runda på öppna förskolan:) O samtidigt när man är samma hus tog jag ett blodprov för att se om min dos som jag har i Levaxin bör höjas eller är bra:) fick låg ämnesomsättning efter graviditeten med Ayla.. Sen promenerade vi hem och hämtade bankkorten som jag glömde och vi promenera ner igen mot Hm o bytte G saker två par jeans.. Hoppas de passar i storlek 164.. Min bebis har blivit stor!!!

Nu blir det middag.. Dillmos med panerad fisk o sallad mmm!!!

Ovido - Quiz & Flashcards