Alla inlägg den 29 september 2013

Av Aziza - 29 september 2013 21:26

Blir glad när jag hör att mina nära cybervänner som haft det tufft äntligen får glädje och lycka i sitt liv <3 Det är så otroligt många som är så otacksamma för vad dom har.. Men dessa underbara kvinnor uppskattar livets små saker <3 Ni vet vilka ni är och ni är sanna förebilder <3

Nyss somna Ayla... Vad är de som hänt.. Ska de kanske vara så att hon är för gammal för att sova mer än en gång mitt på dagen?? :/ nån som känner igen sig i detta med en 9-10 månaders bebis?
Fast Ayla sover ju inte på nätterna heller hahaha!

Imorgon ska vi äta fisk med mos till middag :P jag älskar panerad fisk!!
Stod nått förresten om kanelbullens dag... I nästa vecka?:/
Fan jag är sämst på bullbak.. Hatar o knåda o jäsa o sånt.. Men önskar jag var grym på bullar:) Nån som har super tips ? Som vill dela med sig :)

Åh just de:) provade Lidl glass i blå förpackning med walnut ( valnötter) Gud vad god och deras choklad smak oxå:) värt o testa mina vänner !!!

Dax o sova !! Imorgon blir de att skriva brev till CSN och ta tag i lite studier igen :) hoppas jag får godkänt på det som jag redan lämnat in..,

Kram o sovgott

Av Aziza - 29 september 2013 17:24

Min favorit <3

Av Aziza - 29 september 2013 17:21

Maten blev supergod:) Alla nöjda härligt!!

Beställde ett par fina skinnstövlar åt mig ;) Finally! Då blir alla glada:)

All tvätt nästan klar känns som jag sprungit som en knast hela dagen.. Tänker nog låsa in mig i badrummet och göra nått jag sällan gör.. Bada! Använda min härliga Burberry lotion efter!

Mannen börjar ev jobba imorgon så måste passa på eller va säger ni.

Tror jag vill ha en mini tv skärm till Ayla o hennes Tubbies!!

Lägger upp en bild på stövlarna :)

Av Aziza - 29 september 2013 13:50

Varit ute på en promenad med man och barn:) Köttfärslimpan i lergrytan är i ugnen och klyftpotatisen ska snart in!!
Tar en 5 min paus o njuter en poptart:)

Tvättstugan kallar vid 14 !!!

Av Aziza - 29 september 2013 09:44

Vill knappt skriva om det.. Men jag gör det ändå.. Förutom att Ayla somna sent och bara sov en gång igår .. Vakna hon varje timme:(( vi gick upp 07 o då spydde hon ner sig :/
Som vanligt...

Fördelen med att vakna tidigt är att jag redan ätit frukost och storstädat!
Ska förbereda för maten ... Blir köttfärslimpa med sås och potatis.

Får se om jag beställer ett par skor idag.. Ska utnyttja Ellos 50% på dyraste varan

Ovido - Quiz & Flashcards