Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Aziza - 10 oktober 2014 22:07

Glömde denna bild!

Av Aziza - 10 oktober 2014 21:58

Började dagen med att vakna lite sent men hann ändå att få fixat frukost på sängen till min älskade 12 åring <3
Så med grus i ögonen o bästa morgon ruffs blev de sång o presenter o kladdkaka ;)
Han blev glad och stack iväg till skolan .. Jag träffade min kurator gick bra o jag var glad över allt nytt !! Men jag har varit fett trött hela dagen.. När barnen kommit hem kom diskussionen upp från min äldste om när han ska få göra klart sin tatuering och att han vill göra de hos nån billigare bla bla .. Vi har lovat honom de i present så fort vår ekonomi tillåter de.. O just nu är den åt helvete så jag blev ledsen o började gråta när jag åter igen fick förklara att jag lägger inte 200kr resa dit för att boka en tid o sen 2000kr att den ska bli klar när vi inte vet hur månaden ser ut.. Jag blir arg och ledsen.. Min 17 åring fick dåligt samvete sa mamma .. Men liksom va fan hans pappa stället inte upp med ett skit och frågar han honom om när och varför NÄ!
Jag hatar att inte kunna ge dom de som jag sagt att vi ska.. Vi ville ju ge de som morot för att han skulle sköta sina studier under våren o belöna honom .. Men de har inte funnits pengar..

Skit grejer alltså! Blir Fakin less på att de ska vara så här!
Vi gick iallafall ut på middag med födelsedags barnet och han är så nöjd och glad för allt..

O JAG ÄR SÅ TACKSAM ATT DAGEN ÄR ÖVER OCH ATT DET FINNS PENGAR KVAR PÅ MITT KORT OCH ATT HAN ÄR LYCKLIG!

Godnatt

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards