Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Aziza - 14 oktober 2014 21:54

Denna veckan började rätt okej förutom att jag vaknade vid 06 i måndags.. O idag blev jag väckt utav mannen och de är översvämning kl 6.10 ner o får se vatten över hela hallen och in i klädkammaren e så jävla trött de finns inte men hjärnan fungerar ändå fett bra.. Mannen springer mest runt ber honom hämta alla handdukar han kan
Ta o vi börja torka undan medan jag ser att de är blött inne i vår klädkammare :( Shiet knas står extra vagn o kartonger o saker där inne.. Bara ut med allt på balkongen mannen börjar ringa jouren som har vårt hus för vattnet i golvbrunnen i badrummet ser ut som en liten fontän.. Vi torkar o använder upp alla våra handdukar .. Har hela räcket på balkongen fulla .. Tvättställningen är oxå fullt laddad så vi har nånstans att ha allt blött.. Vi måste se till o få dit jouren .. Vid 7 ringde jag vår vaktmästare de tänkte först skicka nån vid 14 jag bara NÄÄÄ DE KOMMER BLI HELT FUKTSKADAT.. Vi hade ju avfuktare o fläktar efter branden på nyår fram till mars .. Vi vet vad de vill säga om man fixar saker i tid eller väntar..
Hon fattade till slut rätt och de kom rätt fort ringde spolbil o byggare kom upp för att mäta fukt o de fanns i väggen i klädkammare och golv.. Så de är uppdraget o nu står det en liten fläkt där i vänta på Anticimex som ska mäta upp och borra sönder väggen o sätta in avfuktare :( De kom aldrig idag och har inte ringt så hoppas verkligen på morgondagen .. Det är så tröttsamt.. Allt där inne typ 15 jackor o massa annat som stått där har vi fått ta ner i källaren .. Måste ha en tvättid o få rent allt ..
Spolbilen lyckades få bort stoppet långt nere i avloppet ..
SÅ TRÖTTSAMT !!

Började med #lchf igår :) fungerar bra dock huvudvärk antagligen pga sockret som jag vräkt i mig o min kropp saknar det :') Snyft!
Jag som älskar gott!! Men jag måste ta tag i detta! Orkar inte ha de så här..
Fått träffat min läkare idag trots att de sagt fel tid.. Så skönt! Ska prova en dos på morgonen och en på eftermiddagen :)

Hoppas på att det ska hjälpa mig att kunna prestera på eftermiddagen o kunna vara mamma efteråt oxå!
Fortsätter med min hederliga #adhd medicin och hoppas på det bästa!

Ska sova nu godnatt allihop!

Kaffe med kokosolja och grädde :0 o ägg med majo typisk lchf!

Ovido - Quiz & Flashcards