Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Aziza - 26 januari 2014 10:55

Jo visst är det en härlig söndag, för jag har redan hunnit att storstäda och duschat o dricker kaffe ;) Ayla står o ser tv och mannen är i Stockholm med mellersta :) Så min stora son fick hänga hemma igår..
Han hade över en kompis o vi såg några riktigt äckliga saker:/

Monkey koller på Youtube .. Usch fy fan!! Äckliga kryp.. Sen blev de klipp där man klämmer finnar usch fy de knöt sig i hela kroppen.. Pormaskar som typ lever..

Fattar inte att man kan ha så stora finnar med så mycket innehåll :0 hahaha!!

Iallafall de va att umgås på hög nivå med en 16 åring haha!!

Måste boka tid för min massage innan presentkortet är slut .. O min klippning :P jag skäms för att gå på massage ..

Skäms över min kropp o mina torra fötter.. Fast jag känner hon som ska göra de.. Men de gör de hela liksom ännu värre :/

Skäms ni över era kroppar vid sån behandling?

Nu till en annan sak... Jag vill verkligen resa bort .. Hoppas på att när allt lägger sig o fall vi kan få ekonomi för de att kunna ta en vecka i solen i slutet av maj.. Hoppas!!
Vi har fortfarande inte blivit klara med Folksam :/

O jag sitter o hör hur fläkten kör o burrar .. Kör dygnet runt men de samlas typ inget vatten.. Snickaren som satte den här sa att man ska tömma en gång per dygn men de finns ju knappt nått att tömma.. Imorgon får de fan fixa till sitt jäkla tält som ska omsluta alltihopa.. På sonens rum är de helt öppet..

De har helt glömt bort oss..
Jobbigt att man måste tjata o tjata..

Snart kommer mamma förbi och hon ska resa till Turkiet imorgon på rundresa :)
Jag skulle följt med men som sagt jag klarar inte av att lämna Ayla..

En annan sak jag tänkte på var hur många haters vi har runt oss som är drama queens.. Blir så trött på dom!

Att dom orkar leva med sig själva.. Fast man märker att de mår skit med sig själva det är ju därför de söker tjafs med andra..

Väx upp !!!

Så trött på att jag är för snäll och ödmjuk och försöker lägga döv örat till för dom som försöker provocera mig..

Måste vara jobbigt för dessa människor att jag inte sjunker ner på deras nivå..

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards