Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Aziza - 27 januari 2014 22:19

Hög tid att sova..

Trött o lite gnällig är jag.. Har en samtals tid imorgon och även en BVC tid har jag för mig :/ detta är adhd !!

Massor med snö har vi fått och jag har tvättat och är glad för de!! Mindre glad för att jag lyckas få tvättstugan där torktumlaren är sönder sen 3 v helt otroligt att den inte är fixad trots flera anmälningar!!

Ska sova .. Kram på er

Av Aziza - 27 januari 2014 15:48

Begav mig ut på förmiddagen i snöstormen.. Kände mig lite stressad för Ayla sov till 9.20 i min säng så de var svårt att få nått gjort då hon kan trilla ner ju.. Så de blev att kasta i sig gröten och sen ut!

Kände mig nervös väl där och mina tårar pumpade bakom ögonlocken.. Kämpade o kämpade för att stå emot mina känslor och vara stark.. Men tusen tankar cirkulerade i mitt huvud..

När vi väl börjat prata bara malde jag på.. Om mina känslor och mina tankar kring varför jag känner som jag gör..

Han frågade även om de fanns möjlighet att min man är med nån gång.. O de har han redan sagt ja till.. Han vill att jag ska healas inifrån ut..
Undrar om en viss person/personer fattar hur vissa saker format mig..

Många år som jag bara förlorat på smutsiga människor som jag givit mitt allt till och nu när den finaste mannen nånsin funnit mig och älskar mig ska dessa demoner sabba mitt huvud..

Ni ska inte få förstöra mitt liv mer än ni redan gjort ! Nackskott i pannan borde de fanimej ha!

Aja står kalops på spisen.. Tvätt i tvättstugan.. Livet rullar på..

Hörs senare ..

Av Aziza - 27 januari 2014 08:06

Godmorgon!
Ayla har hållit på som vanligt med sina uppvak..

Mannen och barn är på väg till sina grejer.. Jag ligger i sängen o bloggar med en sovandes Ayla här bredvid.

Idag kl 10 ska jag iväg då på mitt andra möte med en top notch läkare..

Måste ta tag i dessa demoner .. Måste få komma vidare nån dag..
Känns nervöst för jag hatar verkligen att prata om övergrepp osv..
Detta är mitt sista hopp att komma vidare från att ha misshandlat min kropp i mer än 20 år..

Hörde att dom sysslar med hypnos också.. Undrar hur de ska behandla mig :/

Dax att hinka kaffe och invänta mamma som stannar här hemma med Ayla och sen far hon vidare på en rundresa i Turkiet !!

Härligt att möta våren där nere :)

Hoppas ni andra får en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards