Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Aziza - 30 januari 2014 12:36

Strax iväg på mötet på G skola och självklart passar Ayla på att sova .. Ska vara där 13 så kommer bli tvungen att väcka henne:( Fabolous!! Så blir hon extra gnällig.. Bokat tid till min Gyn doktor den 11/2 för nytt recept på P medel och ett cancer test som mamma tyckte att jag borde göra för att se om jag bär på den genen som gav min mormor aggressiv cancer.. Känns ju lite så där men är viktigt om man har små barn tycker jag!
Annars somna både jag o Ayla sent o vakna tidigt så är trött idag :( tyvärr!

Måste hämta ut min medicin också idag så jag inte får nån symptom på att jag inte tar dom.

Mår just nu illa sen igår :( jobbigt !!

Skulle spy när jag bytte blöja idag riktigt najs alltså..

Usch!!

Idag ska jag laga räkor i currysås och ris:)

Så tid att sätta fart :)

Alla räkningar är betalda också:)

Ovido - Quiz & Flashcards