Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Aziza - 31 januari 2014 11:10

Känns som om jag är trött jämt.. Skulle gärna vilja sova en sväng nu .. Har fixat iordning allt utom gratineringen i ugnen för morotslasagnen.. Städat och diskat 100ggr..

De är så kyligt hemma på övervåningen vill bara under täcket och sova bort nån timme.. Risken är stor att de sker om jag blundar;)

Snickaren var här och mätte fukten .. Hör och häpna

DET ÄR TORRT!!

På måndag börjar de nya infernot.. Brandsäkra och upp med nya väggar och måla.. Sen får jag tillbaka mitt hem .. Ah fast inte helt då vår balkong är ett förkolnat sot ställe.. Men de kan inget göra åt de förräns de blir plusgrader..

Låter som att Ayla inte vill sova middag .. Bara o ta tag o fixa sig då..

Värme <3

Av Aziza - 31 januari 2014 08:57

Ja det funkar.. Körde extra mycket äppelmos istället..
Tänk att mjölken var slut.. Blir inget kaffe då :( usch vad jobbigt! Men orkar inte gå ner med vagn o allt för mjölk.. Nä nån måtta får det vara!

Dricker apelsinjuice istället :)
Fredag den 1/2 idag..
26 dagar fyller jag år.. Ångest ångest!

Stockholm blir det imorgon för mannen..
Skönt att få ha sovit mer för jag la mig vid 20.30 igår..
Vid 13.30 är det Bup och medicinuppföljning för sonen och lite nya recept..
Funderar på hur han skulle vara om vi inte medicinera?
Tänk om det är riktigt gift för att dämpa hans personlighet?
Mycket tankar som vanligt.. Hade dock ett väldigt bra möte igår med hans mentor och de kändes så bra för en gångs skull.. Nu ska vi se hur de går.. Kanske dumt att flytta på honom om han skulle börja trivas nu :/ många gånger frågar man sig själv huruvida de man gör är rätt eller fel.. Och hur kommer det att bli i slutändan.. Vill bara att de ska funka och att han ska fixa skolan så han får en framtid..O kommer på rätt väg i livet <3 Min älskade pojke <3
Min stora son är de en del som sker just nu.. Får se hur de hela utvecklar sig kring what goes around comes around.. Dumheter som gjorts innan kommer ifatt.. Måtte vi bara klara oss ur detta utan för stora konsekvenser när han äntligen fungerar i skolan o gör sitt bästa..
<3

SOM MAMMA ÄR MAN EXTREMT SÅRBAR ... Våra barn är vårt Allt.. Jobbigt när dom blir stora o problemen blir stora..

När de är små kan man hantera dom på ett helt annat sätt.. Bara att be och göra sitt yttersta för att dom ska lyckas.. Men vi kan aldrig styra dom helt då dom är egna individer.. Jobbigt faktum!

Ska fixa iordning här nu och hoppas på att lilla Ayla klarar vara mer än 5 cm ifrån mig ;)

Hoppas alla har en så bra dag de går!

Ovido - Quiz & Flashcards