Direktlänk till inlägg 6 oktober 2014

Godnatt!

Av Aziza - 6 oktober 2014 21:29

Det känns verkligen som en sån där stereotyp Ala Svensson kväll.. Mannen kom ju hem vid 16.30 vi åt middag allihop sen såg vi ett avsnitt utav vår serie och åt lite god knäckig äppelpaj med vaniljsås :) Nytt recept! Vart uppskattat men jag föredrar min enkla egna gått i arvs recept ;) hahaha!!

Aylas bajs propp släppte lite vid 19 kom ut en boll och nyss kom det lite mer mjukt.. Så hemskt att hon ska behöva ha det så här :( Måste få i henne mer movicol för att mjuka upp hennes avföring.
Hoppas att de blir bättre imorgon iallafall <3

Fick duschat efter de och gick med morgonrock.. Mycket mycket länge sen.. Passade på att bada Ayla efter o hon la sig på rygg i vattnet o sparkade loss och gjorde ett rejält KAOZ !!

Lite ostmackor och oboy fick avsluta kvällen :) Nu dags att sova imorgon blir det att ta tag i en del samtal och det blir Köttfärsås och nån pasta till middag .. Nästan för enkelt! Finns stor risk att jag blir uttråkad!
Mannen fick ett event jobb i Dk på fredag perfekt.. Vi behöver varje varje krona! Han hade i övrigt en bra dag och verkar nöjd med sitt val!

Godnatt ?

Knäckig äppelpaj med vaniljsås

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

7 oktober 2014 10:40

Uhm äpplekaka / paj ser himla gott ut.

Ni ÄR Svensson, hehehe, så blir det, och lördag blir det Bingo Lotto om det fortfarande finns.

Säg till mig när du börjar bli klar med husen. Nu får du inga förr jag har varit runt jag ska jo också tjäna lite stålar :)

En mycket dålig nyhet Brigitte har cancer i underlivet. Hur allvarligt det är vet jag ej, idag sku hon till Marseille och lymforna kollas. Trist trist. Var hos Massimo o Mamma i söndags. Fick också hälsat på hans käreste Ester heter hon. Hon var söt - dom är jämnåriga, fast mamman ville att jag tog Massi med till la France. :)

http://www.pia-charlotte.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards