Direktlänk till inlägg 9 oktober 2014

Oh My God!

Av Aziza - 9 oktober 2014 22:38

Klockan är 22.30 och för 10 min sen somnade Ayla, G har varit på parkour och var hemma 21 sen fika vi och dags för sängen.. Har fixat och slagit in presenter åt honom. Bakat en kladdkaka som han vill ha till frukost på sängen med en present.

Man fyller ju inte år för ingenting =)
Har varit iväg och handlat efter en trevlig förmiddag med god fika och massa gjort. Känns bra inuti.
Lagade jättegod Kålpudding med brun sås och potatis till middag... Blev omtyckt!

Oh just de, 2 veckor sen men idag kom efterlängtade Tant röd på besök. Jag är nog den enda som gillar hennes ankomst, liksom skönt att kroppen fungerar och nu börjar en ny period tills nästa pms damp kommer!

Det är inte lätt att vara kvinna i detta hormon spinn och plus yber känslig för allt som sker pga adhd som gör att man känner så mycket mer saker än Dom andra hahaha!

Bokat bord på vårt Kina hak är gjort inför morgondagens middag vid 18 men först blir det lite fika efter skolan och presenter :)

Mannen är på skolan till 12 och sen event jobb i Dk o hemma till 18! Tacksamma för varenda krona så vi kan styra upp våra räkningar denna månaden också.
Dags att sova och vi hörs imorgon :)

Godnatt

 
 
pia-charlotte

pia-charlotte

10 oktober 2014 08:17

Firar ni idag, eller i helgen - du får gratta honom och från Pia får han sin gåva när vi ses när jag kommer upp.

Det dröjer inte länge.

Kladdkaka är fett o gott - konstigt att något det är gott oftast också är fett. Men nu säger dom att popcorn det är mycket bättre än vad gröntsaker är för hälsan så det är bara att vräka i sig.

Ha en fin dag - vi hörs.

http://www.pia-charlotte.com

Aziza

10 oktober 2014 22:08

Hahaha är det sant! Vi äter oxå popcorn :) Vi har firat honom idag :)
Nu är de sovdags! Knus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards