Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Aziza - 1 maj 2013 22:23

Helst nu.. Ayla vakna nyss för mat.. Mannen sover ... Jag måste soooova!!'n

Av Aziza - 1 maj 2013 21:07

Tog ett långt bad med min bebis <3 hon låg på rygg på mig <3 Så mysigt och efter de på med pyjamas o flaskan o somna direkt :)
Nu är klockan 21.05 och jag säger strax godnatt från min underbara säng :) Älskar att ligga ner på rygg o bara omfamnas utav den ;)

Måste hitta nån riktigt ärlig och erfaren på kids o andra bekymmer som vet min situation som jag kan bolla gravid tankar med ...

Känner du dig manad?

La upp en fråga i min älskade mamma grupp om nätshopping hoppas på svar så jag kan fastna med mobilen ännu mer :0

Kram till er alla o sov gott :)

Av Aziza - 1 maj 2013 18:04

Hade en god middag hos mamma och fick marängsviss till efterrätt :) sen promenerade vi hem i solskenet jag och mannen <3 Imorgon är de skola för kidsen o få tag på skolan :)

Just nu njuter vi av " Brända Mandlar "

Av Aziza - 1 maj 2013 12:03

Mot stan gick vi o visst fanns tivolit kvar :) så de blir några turer till då vi har biljetter o åka upp...jag står o bättrar på min redan fräkniga look:D

Vid 14 går vi till mamma o äter :)

Av Aziza - 1 maj 2013 07:04

Då var det dags att vakna ... Lite seg men orkade inte ligga kvar i sängen och ha Ayla snackandes .. Går ju ändå inte o sova så lika bra och gå ner till vardagsrummet! Idag ska vi på middag hos min mamma<3 Ska bli gott att få lagad mat utan att laga den så att säga ;) Tror alla mammor känner så plus att mammas mat är ju Alltid bäst:)
Vi ska få Oxfilé provencal :)

Ayla ligger o leker i sitt gym så jag funderar på om jag ska sätta på kaffe till mig ?!

Ja de gör vi!

Ha en skön morgon allihop <3

Ovido - Quiz & Flashcards