Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Aziza - 2 maj 2013 21:59

Är helt slut:( Lillan skrek o skrek de sista 40 min innan hon somna.. Inga tänder syns men något är fel liksom.. Ber till Gud att vi får mer sömn inatt <3

Har känt mig som jag inte sovit på flera dagar idag !!!

Lugn dag annars.. Varit ute en stund och sen en liten kvälls promenad med min man.. Nån kaoz hade hänt på granngatan ... 2 civilare.. Ambulans en piké en vanlig radio bil.. O hund patrull som leta i buskarna.. Action balaction!!!
Har inte hittat nått i tidningen än...
Får se om de kommer stå något..

På vägen hem hitta vi en katt :/ tog den med oss för den hade inget halsband.. Men vi ångra oss o släppte tillbaka den.. Tänk om den attackerar Ayla eller gör riv märken i vår dyra skinnsoffa.... HELL NOOO!!!!

God natt allihop och wish me luck med min bebis <3

Lägger upp en bild på Ayla när hon var 2-3 dagar <3

Av Aziza - 2 maj 2013 17:15

Då är denna veckans matsedel klar lite nytt o gammal favorit <3

Av Aziza - 2 maj 2013 08:31

Kaffe och eventuellt en tur mot Danmark o promenera ... Tänker fortfarande på det!!

Av Aziza - 2 maj 2013 07:05

Ayla vakna från 22.30 flera ggr i timmen tills den var vid 2 då gallskrek hon non stop i 30 min :/ somna om o gnällde lite till o vakna 06.30 .....Zzzzzzz
Avbokade tvätten 07 .. Tar de imorgon istället ...

Barnen är på G o bli klara till skolan och jag ska äta lite ..
Planera Matlista .. O handling!

Idag blir de Ugnstekt falukorv med mos :)

Ovido - Quiz & Flashcards