Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Aziza - 4 maj 2013 22:34

<3

Av Aziza - 4 maj 2013 22:32

Så ikväll har jag för första gången suttit med datan i min famn o nät shoppat.. Skulle ha ballerina 2 par o nån sandalett och nån sommar kläder.. Var inne på Nelly.com och Bubbleroom ... O kollade Nilsons skor Footwear.se.
Halens ... Bon prix... Har mest lagt saker i korgen på Bubbleroom ..

Efter 2 timmars kollande ... Så orka jag inte mer som VANLIGT!!! Inga skor köpta ... Inga kläder!!!

Jag är fett billig i drift kan jag säga !!!

Ayla somna 20 och sover fortfarande... 22.27 !!!! Hoppas hon sover lite mer <3

Hade en fin Walk ute var tydligen nått lopp i stan så vi njöt sol o glass jag o man o sonen o Sessan :)

Imorgon är det söndag.. Städ dag!! Funderar även på att sätta café bord o 2 stolar på loftgången!! Skulle vara najs!!

Pratat lite bebis planer med mannen och vi har bestämt att vänta tills vi vet om hur de blir med vår lilla tjejs förträngning o operation osv..

Sen finns de lite " Jobbplaner" på G:) hoppas de blir av... Imorgon är min sista dag som mammaledig.... Sen är jag student igen!!!

Kram o sov gott allihop!!!!

Av Aziza - 4 maj 2013 11:19

Somnade 22.30 och Ayla vaknade 23.30 01 02.30 03.30 o bajsa o sen 06.30 ..... Kaoz!!!

Äta äta äta....

Trött men solen skiner så de är nog bara o dra sig ut strax ..

Imorgon blir de städning like always;)
Middag idag blir Tacogratäng Mmmmm' Bästa!!!!

Måste hitta nya ballerina.. Funkar inte med vinterskor nu ju .. Mina ballerina hade jag tydligen gjort mig av med! O ett par i tyg tvätta jag så de inte passar längre..

Måste kolla nätet!!

Ovido - Quiz & Flashcards