Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Aziza - 5 maj 2013 21:54

Har dragit fram allt från min Walk in closet... Haha!!! 5 Ikea säckar 3 Ikea papperspåsar... 2 sop säckar.. Det är fan inte klokt!!!

Hållit på o sorterat.. Just nu en Ikea säck klar till Magdas Bloppis!!! Kommer fota o lägga upp i en grupp ...

Håll utkik.. Finns allt från magdansös kläder handgjorda :) Till amnings o mamma kläder ...

Nu sova ... Imorgon fortsätter jag plus Skolan startar ;)

Kram

Av Aziza - 5 maj 2013 17:35

Stänger ner min Facebook lite ... Privacy reasons...

Finns på mobil o mail o adminkontot..

Av Aziza - 5 maj 2013 12:03

Upp o ner i mitt humör.. Röda veckan ska komma imorgon... Har storstädat med Ayla i selen igen.. Blev klar före 10 och är just nu ute på promenad i värmen ... Palla inte ens duscha.. Satte på mig vinterstövlar... Orka bry sig liksom..

PMS!!!! Heter det!

Ayla sover i sin vagn...

Ovido - Quiz & Flashcards