Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Aziza - 6 maj 2013 17:57

Njuter av 19 grader i skuggan klockan 18 :D underbart!!!

Precis vad vi behöver!! Bokat om min frisör tid så de blir den 10 :)

Av Aziza - 6 maj 2013 12:53

Wow helt klar ... Mannen hjälpte mig !! Så Aylas kläder o min prins kläder är oxå i system:)

Fotat en bröllops klänning som oxå ska säljas billigt !! Riktigt stil ren o fin :)

Väntar fortfarande på samtalet.. 10-13...

Sen ner på stan.. Sätta in lite pengar på mitt konto o klippning för man o son.. Hem o äta o sen ut o ev köpa skor.. Tills dess kör jag Foppa med min klänning.. WHO cares!!!

Av Aziza - 6 maj 2013 08:34

Då fortsätter operation rensa ur kläder o organisera ...
:/ jobbigt men skönt när de blir klart!!!

Äter frukost nu och mellan 10-13 kommer Aylas läkare på neurokirurgen att ringa för o berätta hur de tänker göra ang hennes förträngning i nacken .. Operation eller inte ..

Mannen sa igår .. Att du måste köpa dina skor idag!!! Pronto!!!

Så de får de då bli!

Ovido - Quiz & Flashcards