Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Aziza - 22 juni 2014 20:02

Känner mig så less återigen.. Många tankar i mitt huvud.. En del tårar så här på kvällskvisten också!
Undrar hur jag tänkte .. Undrar hur jag kunde vara så dum !
Varför varför varför?
Ekar i mitt huvud.. Vill bara skruva tillbaka tiden.. O samtidigt vill jag skruva fram den bara hoppa över de pisset som pågår!

Kanske de är jag som är fett svår att leva med.. Men va fan..hur svårt kan de bli? Räcker inte kärleken till längre?

Känner mig så misslyckad, tänker på min finaste dotter som jag satt till världen o allt gick så här liksom..

Har iallafall tillbringat denna dag också ute sen morgonen till kvällen för att undvika tjafs, samma igår.. Midsommar blev de ju kaos som lett till detta..
Imorgon kommer sonen mellersta hem åh jag vill inte det nästan :/ vill inte att han ska behöva se detta o då måste jag ju vara nere o hemma ..
Måste försöka hålla detta .. Men
Hur HUR ska jag lyckas med att inte provoceras? Med min adhd?!

Imorgon blir jag tvungen att laga mat också här hemma för barnens skull!

Känner mig så arg så arg?
Önskar så att allt var annorlunda men jag kan inte ändra de som skett tyvärr

Ovido - Quiz & Flashcards