Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Aziza - 30 juni 2014 21:46

Vaknade och stack iväg med sonen på ett möte på nya skolan med special pedagog osv.. Gick bra och hoppas att G nu vill ta nya tag och börja om o få vara sig själv ?hoppas hoppas att de kommer att fungera.
Väl hemma fixade jag Ayla och tog ut henne i solen och fick gunga o gnälla runt på lekplatsen8)

Vid 13 stack vi iväg på husintag.. Tog 2 o halv timme.. Inget att göra åt när man träffar pratglada människor alltid nya historier om hur saker och ting var plus en god kopp kaffe o kaka på den nybygga altanen till sommarhuset som vi fick in.
Jag tog massa bilder denna gång :) Hoppas de blev bra!

Sen efter de åkte vi på ett annat ärende 3 mil därifrån o sen hemåt.. Var hemma 18.30 o lagade pizza till middag som planerat .. Dock har jag varit så slut idag o har träningsvärk?det där med yoga var rätt ansträngande .. Blir ett pass till helgen eller fredag igen.
På onsdag är de en festival liknande grej i vår stad så då kommer de bli ös från onsdag-söndag .. Planerar en runda till Liseberg nästa vecka.. Får se hur allt blir mannen har teori IGEN på torsdag, blir de klart är de SUPER?

Nu ligger jag här och väntar på att damen ska somna ... SOV NÅNGÅNG!!
Vill ner o få lov att äta nått ifred.. Blir knäpp alltså!

Är rätt retlig just nu.. Men försöker VERKLIGEN att tänka på hur jsg är ..
Vill klara mig utan adhd medicinen;)

Ovido - Quiz & Flashcards