Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Aziza - 29 juni 2014 21:43

Ayla har gnällt och gråtit o bråkat hela dagen pga ont i magen eller rättare sagt bajset vill ut men hon är för hård och hon har så ont :( Jag är så JÄVLA trött på hennes lidande .. Hon har fått i sig för lite utav sin medicin movicol som hon äter varje dag pga hennes risker att bli förstoppad.. Så fort bajset kommer stannar hon upp o spänner sig allt vad hon kan och skriker :(
Hur länge måste mitt barn vara 100% beroende utav denna medicin?!
Hela dagen har vi hållit på fram o tillbaka massa gråt kommer en liten hård plupp o sen efter en stund en plupp igen:(
Konstant gnäll.. Usch känner mig hemsk som är så trött i min hjärna.. Blir bara fett ledsen.. Vi kunde inte ens äta middag ihop familjen idag pga detta .. Bara skrik ..
Hatar det??

Nu ska jag berätta om yogan som jag var på.. Det var skönt och blev svettig..

Trodde man satt på en matta o typ bara andades eller låg på golvet o lyssnade på nån som talar lugnande.. Tji fick jag?
Dock avslutet med massor utav avslappning var himla skönt!
Nått jag måste fortsätta med !!
Måste även ta tag i Lchf o sköta det?
Det är ju enkelt liksom ..

Imorgon är det dags för överlämning till G nya skola fantastiskt att de bryr sig så mycket o vill ha sånt, stor skillnad om man jämför med förra?

Sen är det ett husintag som jag ska på vid 14.. som jag ska iväg på med mannen.

Trött som ett svin är jag nu .. De som fastar får äta om 15 min typ vid 22 men de gäller inte mig.

Ska sova , godnatt gott folk!

Av Aziza - 29 juni 2014 13:20

Vaknar upp till samma skit varje dag, storstädning pga katterna! Så jäkla trött på det, har dammat av dammsugit mina 118 kvadrat på 2 våningar o moppat o städat två toaletter o tömt den där lådan på hur mkt kiss o bajs som helst.. Otroligt samma visa VARJE dag.. Kommer bli tvungen att dammsuga innan kvällen igen pga av kattsand på mitt svarta golv! Jippi!!
Käkat o barnen har städat sina områden, Ayla är super gnällig pga bajsandet o movicol som inte tagit o hon får så ont o blir så rädd för att bajsa:/ undra hur länge de ska vara så här..

Snart ska jag iväg på yoga, inte lust alls .. Vill bara sova.. Men de alternativet finns ju inte förran kl 21 tidigast!
Aja.. Mannen kommer snart hem från Gbg .. G har gått ut med sin kompis o A ska sitta med Ayla tills jag eller mannen kommer hem.

Hörs sen med en update om Yoga ! Undrar om det är jobbigt?!

Ovido - Quiz & Flashcards