Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Aziza - 27 juni 2014 21:12

Godkväll!
Tänkte se ett avsnitt utav Orange is the new black snart, bara Ayla somnar strax! Kanske jag lyckas bära över henne till hennes säng!
Inatt åt hon 4 flaskor hoppas verkligen de blir mindre inatt.. Blir så seg i min hjärna framåt kvällen.. Kanske normalt efter 2 år utan en hel natts sömn!

De funkar iallafall grymt bra att vara utan min adhd medicin 8) Skönt att vara kontakt med sig själv och vara " mjuk" i kroppen!

Just de, var ju och tittade på radhuset o blev så sugen .. Men 11130kr i månaden är ju rätt saftigt .. O blir jag ensam kan jag visserligen få mkt i bostadsbidrag .. Men ändå.. Jobbigt att tänka i dom termerna när man vill att de ska funka vill inte förlora o stå där ensam med alla barnen :/ Vet att jag klarar de ekonomiskt o så men
Jag önska verkligen annat .. Hoppas tiden ger oss alla svar.. Svaren jag behöver för att veta hur vi ska gå vidare..

Av Aziza - 27 juni 2014 15:15

Hellu allihopa!
Är just nu hos min kära mor och Ayla sover en stund i vagnen.. Mannen är i Malmö o kör go cart med G o hans kompis o imorgon far han till Gbg! Då får jag egentid, vet dock inte vad jag ska göra:/
Vid 16.30 ska jag på en lägenhetsvisning känns egentligen inte aktuellt då vårt förhållande är så skört. Lite tråkigheter o tjafs igår men vi prata o löste de.. Men ändå! Finns inte så mycket tålamod hos mig som innan .. Båda måste göra nått o knipa igen käften annars fungerar de inte!
Dagens dispyt handla om att min äldsta " lånat" en kabel från bilen o inget sagt o mannen snea.. Såklart o självklart ! Man ska fråga men de blev till att massa sms om att säger han nått så blir de tjafs osv o hans fel!! Jag orkar inte! Lös de and get over it!

Kvällens middag blir hemmagjord pizza iallafall!! Nice! Dock köpt botten men what Eva!!!
Ha en fin fredag folks!
Hörs senare

Ovido - Quiz & Flashcards