Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Aziza - 24 juni 2014 22:29

Godkväll!!
Lösa tjafs via sms är den riktiga grejen.. Or not!
Har tillbringat även denna dag hemifrån som de andra från midsommar just för att minska risken för tjafs! Vill inte bli provocerad liksom utav kommentarer osv..

Dock vet jag att vi båda älskar varandra och jag önska sannerligen mer för mina barn än detta just nu!! Jag hoppas med Guds vilja .. Att detta löser sig..

Jag måste arbeta med mina städ begär och de till att bli av med dom som tar mkt energi som jag inte har .. Katterna!
Imorgon är de dags för mannens 5-6 teori försök på lastbil.. Snälla Gud låt honom klara det så vi kan komma vidare!! O han kan få ett jobb hemifrån så vårt liv inte slits itu..

Hoppas inshallah hoppas!!

Annars har jag och min fina dotter njutit utav solen och de har gungats o promenerats i de gröna :)

Dags att sova nu dock.. O vi vaknar fortfarande flera ggr per natt :(

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards