Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Aziza - 3 juli 2014 22:21

Håller på och lägger Ayla o ser att klockan är 22.09 Vår arabjour meddelade min son " hälsa hem att vi har fått in remmar nu ?Han blev nedskickad direkt för att köpa 10 st !!!! Mmm 50kr blir det!!
Annars vakna jag före Ayla och mannen stack iväg på teorin som han kuggade :( så himla trist!
Nu blir de flera dagar plugg till o massa spänningar ;( vilket påverkar mig väldigt negativt ..
Blev klar med huset som vi tog in i måndags? Skönt! Hoppas bara på svar från ett annat jag kontaktat !!

Från måndag kör jag/vi igång med lchf igen.. Måste bli av med detta socker beroende .. Nu när jag har lagt ner all medicin osv..

"Wish me luck " ?
Lagade en god palestinsk maträtt idag med ris? molokie heter det!!
G kom hem med en vän som ska sova över sen blir de ev iväg och bada imorgon på pojkarna!

Ayla har somnat dags att bege sig ?för 30 min frosseri ..

Molokie :)

Ovido - Quiz & Flashcards