Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Aziza - 10 juli 2014 22:59

Tyvärr fortsätter surandet.. Varit massa tråkiga sms och tjafs under dagens lopp.
Mannen kom hem nyss typ efter en dag ute för sig själv .. O ändå samma skit humör!
Så trött varje sura miner som görs varenda dåliga vibb som sänds ut ju längre bort från mig kommer han ..

Önskar att han visste vart vi är på väg!

Av Aziza - 10 juli 2014 15:06

Sonen åkte iväg till sina kompisar o lillan somna .. Så nu lägger jag mig på gräsmattan o bara är i några minuter ??
Innan min terrorist vaknar o vi ska gå vidare ..

Vatten i flaskan och godis i munnen :)

Av Aziza - 10 juli 2014 12:09

Råkade trycka spara .. Så fortsätter!
Min stora son har skaffat sig en tjej :) Det är roligt och han har städat som en galning nu på morgonen för hon ska komma ?? Annars blir de snart utgång och vara hos min kära mot fast hon är på jobbet.. Men jag måste ut härifrån o tack o lov har han dragit iväg ut också.. G får vi se vad han ska göra ..

29 grader ute!!

Av Aziza - 10 juli 2014 12:06

Surandet fortsätter här hemma.. Vet knappt vart jag ska ta vägen. Vakna och gå upp till dessa dåliga vibes.. Gör Fakin ont inuti att jag är i denna situation och det spelar ingen roll om jag är trevlig och tillmötesgående när somliga bestämmer sig för att Sura!! Trött på att barnen ska fråga mig varför e han sig nu då?! ?

Tröttsamt .. Detta tar sakta men säkert bara en väg.. Till slutet !

#ledsen

Ovido - Quiz & Flashcards