Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Aziza - 9 juli 2014 22:57

Jag kämpar verkligen med att inte låta min snubbe provocera mig men jag blir galen på detta. Idag fick han mig att spåra ur.. Får sån ångest när min dotter tittar när jag höjer rösten eller blir arg i mitt tonläge.. Att jag satt henne till världen för att ta del utav detta .. ?men samtidigt finns de bra stunder men känns som de dåliga överväger just nu tyvärr!
Var iväg o bada o tjafsigt blev de för att jag var stressad vid packningen osv.. Då bestämde sig min man att "vara sur" resten utav dagen.. Alltså ORKA?
Jag orkar inte! Vill att de ska fungera men han gör situationen omöjlig för mig .. Käkade lunch med min vännina o då var de bättre tills vi sa hejdå samma skit igen.. ?

Ayla är lite geggig i ögonen idag o svuvig lite infekterad ser hon ut att vara men ingen feber o hon älskade att bada idag :) G var iväg på eftermiddagen hos sin vänner i området där vi bodde innan :) Längtar dit nu när jag har lilla Ayla. Här e knas o bo .. Bara massa ghetto typer och pundare o alkisar som springer runt.. Folk som skiter i omgivningarna !!
Ska sova nu iallafall !

Ovido - Quiz & Flashcards