Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Aziza - 8 juli 2014 22:37

Hett o kvällen idag!! 25 grader ute klockan 22.30 inte illa alltså??
De hade lovat rätt okej väder igår en regnskur som skulle komma o gå .. But Not!
Det fick vi erfara som hade fixat picknick och skulle dra iväg till ett utomhusbad i en stad nära oss för att utnyttja våra sommarkort inom kollektivtrafiken. Väl där börja de regna så vi käkade lunch medan de regna men tyvärr de slutade inte:( Så vi tog en busstur till byn som Gud glömde och tog tåg därifrån o hem. Tvätten som jag hade bokat till idag körde jag turbo på igår ? o hängde ut 3 maskiner på balkongen istället! Idag som de hade lovat ostadigt väder då hade jag planerat in storhandling o möte .. Men va händer lite regn vid handlingen vid 9 men sen 27 grader från 10... Så mötet var vid 13 o sen iväg på barnkalas i denna värme och shoppa present ??de var iallafall trevligt o god tårta och en glad tjej!! God lunch fick vi också på mötet ?
Men imorgon då jäklar drar vi vid 10 o badar för sen har vi en lunch/middagsträff vid 16-17 .. Så de blir iväg fort som fan för att njuta utav dagen i solen med bad!
************

Oh just det ... Ayla åt tre portioner med Korvstroganoff o makaroner helt klart hennes FAVORIT!
Får väl laga de jämt då?
Just nu ligger hon här bredvid mig o sussar ???min fina lilla tjej
G sitter där nere o ser tv med mannen och stora sonen kommer väl snart .. Blir inga tidiga kvällar här inte!

Annars är de ganska lugnt .. Försöker ta dagen som den kommer och fokusera så mycket jag kan på mitt egna humör och beteende! Nu så där 2 v sen jag slutade med min medicin helt!! Skönt att känna sina känslor o vara så där glad o sprallig !!

Nighty

Sovande prinsessa ????

Ovido - Quiz & Flashcards