Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Aziza - 6 juli 2014 23:04

Igår var vi på Liseberg????
Det var riktigt kul, Ayla stannade med mamma o vi åkte med stora pojkarna och min kära vännina o hennes dotter!! Åkte en hel del men de var långa kört 40-60 min på många utav dom! Strålande sol hade vi så de var verkligen en sommardag! Vi tog sista tåget hem som tyvärr gick 20.40 men när vi väl vart framme vid 23 var de precis lagom nästan för sent.. Helt slut! La. Mig bredvid Ayla 00.30 o söndagen tillbringade vi med storstäd och trädgårdshäng och bad för Ayla hos mormor :???
Imorgon blir det att åka iväg med mellersta sonen för att bada så han kommer ut!! Tisdag är de sämre väder så då blir storhandling o tvätt och jobb!
Känner mig trött o behöver sova ? annars är de rätt lugnt på hemmafronten , vilket Jag behöver?
Just de jag har fortfarande färg från Turkiet, o blivit mer färg sen jag kom hem ?det du är inte varje dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards