Alla inlägg under maj 2013

Av Aziza - 13 maj 2013 16:35

Kaos i mitt sinne och i mitt hjärta :'( allt känns lite extra tungt ..
Har knappt sovit inatt :( varannan timmes natt:/ Skol uppgifter och böcker måste läsas inget är gjort .. Orkar inte :(

Fan vad nere jag känner mig..

Av Aziza - 12 maj 2013 20:24

Som 3 barns mamma och mamma till en bebis på knappt 5 månader är en lååååång dusch något som är en sällsynt sak men så skön:)

Skönt var de och smort in mig med mina body shop produkter som jag älskar :) Ayla gav vi ett långt bad och massage o mat o hon somna som en stock vid 19.30 hoppas att hon sover tills 00 iallafall innan första maten :)

Imorgon blir de läkaren med min tonåring och kolla upp ett födelse märke :)
O en vecka kvar tills vi far mot Stockholm !!

Sov gott <3

Lägger upp bild på mina favoriter

:)

Av Aziza - 12 maj 2013 15:44

Såg en asbra film igår "Mama" skräckis!! Mannen var dock mer nervös än jag;) till de käkades massa godis o god Pepsi:)

Min yngsta son sov över hos en kompis och min äldsta kom hem 23.. Vi fick faktiskt sett vår första film utan avbrott.. Sen vakna Ayla vid o 3ggr till under natten.. Har inte börjat läsa än.. Är skit trött!!

Blir inte bättre..

Skitit i stor städ idag.. Anledning ... ORKAR INTE!

Vi grillade nyss massa kött o potatis sallad :) Så gott!!

Har inte fotat alla kläder än som ska in i min Bloppis grupp.. Finns fan ingen tid..

Satte upp mörkläggnings gardin i vårt sov rum då de blir ljusare kvällar och morgnar.. Känns bra!! Mamma var här och hjälpte till!!

Ska prova ändra natt rutiner för Ayla med bad varje kväll och hoppas på att de ska ge resultat !!

<3

Av Aziza - 11 maj 2013 17:38

Varit och stor handlat med mannen :) Köpte nya flingor .. Müsli med choklad banan och youghurt;) Mmm himla gott!!

Myst o kramat min fina flicka i massor i dag.. Saknade henne sjukt mycket igår <3

Är jämt rädd att något ska hända henne när jag är ifrån henne.. Därför de inte sker så ofta..

Snart en vecka kvar tills vi flyger till Stockholm tror vi blir tvungen o ta med oss mellan sonen så han inte får galen :/

<3 <3 <3

Mellan sonen sover hos en kompis och Stora killen kommer 23.. Jobbigt !!! Vill gärna sova 21!!

Snart film o mys med mannen !!

Av Aziza - 10 maj 2013 22:04

Haft en jätte fin och solig dag med man och söner :) Såg dock Min Bebis hela tiden.. Kändes väldigt skumt.. Men killarna hade verkligen kul o vi alla fick lite alone time vilket är viktigt anser vi!

Allt hade gått bra med Ayla :) Hon var jätte snäll med mormor.. Inte alls så som hon brukar vara med oss :/ haha!! Skönt för henne faktiskt!

Hoppas ni alla haft en fin dag ... Imorgon blir de stor handling !!
Matlistan är klar ;)

Kram på er

Av Aziza - 10 maj 2013 10:52

Iväg med man och kids mot Köpenhamn och ett nöjesfält där.. Ska bli kul men saknar min Sessa redan <3 :'(

Men hon har de bättre med mormor och de stora killarna behöver oss oxå <3

Känner stor oro inför framtiden .. Med vår lilla tjej.. Försöker att inte tänka på det så mycket .. Men de är svårt ..
Varit mycket och vill att de ska bli bra och lugnt ..

Mammas vackra Sessa <3

Av Aziza - 9 maj 2013 21:49

Var med mamma o skulle shoppa "ensam" :) Köpte inget men provade ut de byxor jag ska beställa från nätet ;) haha!!
Imorgon drar vi till Köpenhamn med killarna o åker massa karuseller:) Ska bli riktigt roligt .. Men nervöst!!

Ayla är lite förkyld och hostig... Redan vaknat 3 ggr sen hon somna 20 :/ kommer kanske bli en låååång natt ...

Av Aziza - 8 maj 2013 17:09

Sandaletterna :) O Aylas fina Ballerina o en Bolero sol hatt strumpbyxor ... Så nu kan vi börja med alla klänningar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards