Alla inlägg under september 2013

Av Aziza - 24 september 2013 17:33

kursiv textVar ett bra tag sen jag skrev..
Det har varit så mycket som hänt och saker vi varit iväg på. Vår lilla tjej har fått komplikationer sen op.. Hon kräks mycket och ofta.. De misstänker reflux. Men ingen som vet. Vi kämpar med vår tjej som vaknar många gånger varje natt <3 Hoppas på att det ska bli bättre men de ser inte ut så än iallafall.

I slutet av aug var vi på ny MR röntgen som visade goda resultat:) Det var jobbigt att vara tillbaka på sjukhuset och se när min tjej skulle sövas ner. Alltid lika tufft!!
Många tårar ...
Det gjordes även en andnings registrering uppe på BIVA som visade att hennes apneer har minskat också! Goda nyheter! Tyvärr ser de ut som att vi får stå ut med hennes kräkningar och att hon inte vill äta annat än ersättning tillsvidare. Har möte med fk ang vårdbidrag för henne som jag hoppas går igenom. Är så slut som människa men samtidigt så lycklig över henne:) <3 Hon är så fin..

Sommaren blev en succé och vi hade en riktig fin tid på de saker vi var iväg på !!! G åkte på läger i början av augusti som blev en riktig hit och han vill dit igen:) Känns kul för de är så himla bra och massa aktiviteter.. Får se om de blir nästa år.

A har börjat på sitt gymnasie och går fordon som han önskat.. Det går riktigt bra där med:)
Under sommaren fram till början av sept har jag haft kaos med mina distans studier på Hermods.. Läste 3 ämnen samtidigt .. Ingen hit med adhd och massa annat som min dotters möten och besök vi ska runt på.. Höll på o gå åt skogen och jag klarade mig igenom o fick mina betyg där!
Nu har jag bara obligatoriska matten och naturkunskap kvar o 200 poäng så är jag klar :)
Skönt!!!

Mannen hoppas vi på att de blir utbildning för med start i november. Hoppas hoppas ********

Mina gravid tankar har VERKLIGEN TAGIT PAUS!!

Kanske får nöja mig med den fina familj jag redan har som är ett livslångt projekt!

G har börjat på Thai boxning också .. Den yngsta i gruppen med sina snart 11 år!! Men han trivs och de är bra motion så hoppas han stannar kvar där:)

Har även börjat med en ny medicin istället för ångest tabletterna Concerta! Medikinect heter dom som är som Ritalina.. De funkar bra speciellt när jag ska plugga! Skööööönt!!!!

Ett nytt projekt jag ska starta med heter gå ner till min trivselvikt så jag kan använda mina kläder.. All sömnbrist har gjort mig RIKTIGT fet!

15 kg måste bort!

Snart vaknar Ayla och killarna kommer hem:) Då blir de äta massa skit och umgås!

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards