Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Söndag!!

Av Aziza - 29 juni 2014 13:20

Vaknar upp till samma skit varje dag, storstädning pga katterna! Så jäkla trött på det, har dammat av dammsugit mina 118 kvadrat på 2 våningar o moppat o städat två toaletter o tömt den där lådan på hur mkt kiss o bajs som helst.. Otroligt samma visa VARJE dag.. Kommer bli tvungen att dammsuga innan kvällen igen pga av kattsand på mitt svarta golv! Jippi!!
Käkat o barnen har städat sina områden, Ayla är super gnällig pga bajsandet o movicol som inte tagit o hon får så ont o blir så rädd för att bajsa:/ undra hur länge de ska vara så här..

Snart ska jag iväg på yoga, inte lust alls .. Vill bara sova.. Men de alternativet finns ju inte förran kl 21 tidigast!
Aja.. Mannen kommer snart hem från Gbg .. G har gått ut med sin kompis o A ska sitta med Ayla tills jag eller mannen kommer hem.

Hörs sen med en update om Yoga ! Undrar om det är jobbigt?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aziza - 22 maj 2015 22:09

Godkväll! Denna arbetsvecka börjar dra sig mot slutet.. Har hunnit med både rättegång 2 dagars fotoutbildning o diverse annat.. De sistnämnda fotoutbildningen var väldigt intressant, lärt mig massa nytt och hade MYCKET praktiska uppgifter igår. Vilk...

Av Aziza - 20 maj 2015 22:11


Godkväll! Som rubriken lyder.. Är det Lill lördag? På sätt och vis Ja, för jag tog en fika med en vännina:) Det var typ 6 månader sen :/ Herregud! Men då vi båda har adhd hann vi att catch up på de 2 timmar vi pratade. Innan de lämna jag på dagis o...

Av Aziza - 19 maj 2015 22:14


Haft en förmiddag med en hel del jobb, som att kontakta husägare och ta ge lite statistik samt en del mailande.. När jag väl var klar tog jag tag i sorterandet. Funderat mycket idag kring skolbytet för min 12 åring och vill nog ändra där. Ringde äv...

Av Aziza - 18 maj 2015 21:44

Godkväll! Ställde in ett möte idag för tingsrätten höll på från 13-1750.. Men dom avkunnades efteråt så det var bra. Är dock extremt trött vill egentligen bara vakna upp ur denna mardröm. Usch så trött jag är, har sån enorm huvudvärk också. I övr...

Av Aziza - 17 maj 2015 20:17

Härliga söndag! Känns skönt att man hunnit med lite jobb och fått klart husbeskrivningen och ritning och bilder och budget på mitt nya husintag. Snart blir det film med familjen Jannibelle tror jag att den heter #skräck som jag älskar! Mannen lägg...

Ovido - Quiz & Flashcards