Alla inlägg den 8 december 2013

Av Aziza - 8 december 2013 18:15

Jag har ett söndagsprojekt som innebär att man ska vara nöjd och lära sig älska sin kropp efter att man burit barn och ibland flera barn.. O de är svårare sagt än gjort.. Att älska sin kropp.. Vi är så många med en förvrängd kroppssyn.
Jag hoppas på att älska min när jag nått 40+ :) fast när jag är gravid ÄLSKAR jag min kropp.. Den enda tiden man kan riktigt slappna av och inte " hålla" in magen.

Väntar på att man och son ska komma hem som färdas längs E4 an.. O dess trafik kaos..

Lagade en riktigt god kycklinggratäng med potatis broccoli o vitlök o sweet chili :) himla gott!!!

Av Aziza - 8 december 2013 10:53

Nån som provat detta? Medan Ayla håller på att sövas .. Så ligger jag på sängen o tänkte googla om detta.. För när snuttan sovit klart tänkte jag testa detta på henne.. Vill få bort hennes tovor.. Hon äter ju med hela kroppen ..

Om ni provat denna metod berätta gärna vad ni tyckte och fall de fungerat :)

Av Aziza - 8 december 2013 08:20

Hoppas ni alla får en fin 2 advent ... Ska äta lite tomegröt med Körsbärssås till frukost <3

Av Aziza - 8 december 2013 07:45

Har båda mina barn i sängen hos mig <3

Hör dom andas <3

Tänk att dom kommer ifrån mig.. Jag har burit dom inne i mig..

Så himla stort!!!

Ovido - Quiz & Flashcards