Alla inlägg den 10 december 2013

Av Aziza - 10 december 2013 21:05

Så då är min vanliga Facebook igång.. Satte igång den för att kunna utnyttja mina wrapps :/ Hoppas där är lugnt.. Såg att dom på Nelly.com hade många fina stickade tröjor för 100kr i dagens lucka.. Ska beställa en i spets åt mig:)

Idag kom äntligen en utav mina mammors tröjor men fortfarande syns inte skorna till.. Så jäkla frustrerande.. Fan dec nu alltså!

Imorgon åker vi till Falkenberg som är vårt huvudkontor som vi gör uppdrag åt.. Finns lite saker och massa att gå igenom :) Ska bli kul!! Fått mina egna visitkort:)
Som konsulent:)

Annars kommer farmor på torsdag och jag ska tvätta imorgon vid 18 alla sängar är renbäddade.. Den 25 dec ska mannen på ett event sen åker vi till Stockholm tills nästa år :) Blir nyår där!! Ska bli kul! Längtar dit dom alla är så fina :)

Godnatt! Cupcakes och Tårtor är beställda..
Kalassakerna har kommit o ska hämtas ut :) Ska köpas inslagningspspper o tejp! Finns massa att göra!

Kram

Önskar mig denna

O dessa från Vero Moda

Av Aziza - 10 december 2013 13:14

Har rensat avloppet på ovanvåningen.. Uuuueee säger jag bara.. Anledningen till att jag gick loss var för att jag satte Ayla i hennes balja o duscha samtidigt o helt plötsligt gapskrek hon.. Hård i magen:( o där bajsa hon i badet.. Så de va lika bra o städa undan samtidigt då de var avföring i vattnet.. Så då var de badrummet fint tills svärmor kommer <3 Sen rensa jag kylskåpet o tvätta rent överallt.. Ibland undrar jag hur fan de kan bli skitigt i kylen..:/
Men men rent så när man storhandlade klart var de bara o sätta in snyggt!!!

Annars somna jag inte förrän 02.30 inatt.. Helt knasigt! Försökte vila med Ayla på förmiddagen men hon vakna efter 40 min :( ... Dock vakna hon 6.40 idag.. Så vid 9.20 tänkte jag att de var dags.. Kanske därför!

Igår trilla de in flera paket som måste slås in..

Ska ringa och beställa cupcakes idag oxå som min fina vän hämtar med sig upp till oss <3 Så himla fint! Tänkte även köra tårtan genom henne då hon kan få bättre priser :)

Ska in en runda på Nelly.com o utnyttja min rabatt där :)

Mannen är och fixar bilen och vid 15 ska vi på gemensamt samtal .. Onödigt .. Men de tycker att vi behöver de..

Lite bild förslag på mini cupcakes

Av Aziza - 10 december 2013 00:28

Detta blev det idag !!

iPad case :)

Av Aziza - 10 december 2013 00:21

Hann inte skriva förräns nu ..
Mannen och jag la oss för att sova tillsammans :) Länge sen.. O de varade en stund hahaha !! Tills Ayla börja böka och skrika osv!
Har beställt tårtor idag :) Blir en hallonmousse tårta till Ayla med flera och en 20 bitars frukttårta :) Vill hitta nån som gör cupcakes .. Mannen totalvägrar att jag ska jobba o göra saker då jag redan är så trött.. Jag ville ju göra muffins typ.. Men nä!

Annars åt vi kyckling shawarma tallrikar med pommes och coleslaw och vitlök :)
Fixat matlistan och handlingslista..

På torsdag kommer svärmor så de ska hinnas en del innan dess.. Tror jag får ta o tvätta imorgon o sen på onsdag ska vi till Falkenberg för möte.. Blir tvungna att ha med Ayla för mamma jobbar och finns ingen annan som kan passa henne :/

Fick våra nya visitkort idag och vi ska skriva faktura till SS så kommer de lite pengar innan jul:)

Kom även hem en del julklappar och jag har beställt ytterligare 3 saker från Lekmer!

Ligger och är hungrig o vill gå o äta.. Men bäst jag sover..

Natti!!!

Ovido - Quiz & Flashcards